FANDOM

Hashirama-Senju-hokages-19054381-359-1024
Hashirama Senju
byl legendární ninja, který pocházel z klanu Senju. Spolu s Uchiha klanem založili první shinobi vesnici, Listovou vesnici (Konohagakure). Později se stal jejím prvním Hokagem.

Pozadí

Hashirama byl vůdce klanu Senju, což byl jeden z nejsilněších klanů na světě, konkurovali jim akorát Uchihové. Hashiramu už nebavil stalý boj s Uchihy a proto jim nabídnul mír což Uchihové přijali. Spolu s Uchihou Madarou založil Listovou vesnici (Konohagakure). Hashirama bojoval o titul Hokage s Madarou a nakonec ho vesnice zvolila jako prvního Hokageho.

Madara nedokázal překousnout že se nestal Hokagem a myslel si že Hashirama bude Uchihi utlačovat, proto odešel z vesnice a vyzval Hashiramu na souboj. Když spolu bojovali tak Madara použil proti Hashiramovi devítiocasou lišku Kuramu (Kyuubi). Nakonec Hashirama vyhrál a zapečetil Kuramu do své manželky Uzumaki Mito a měl zato že Uchihu Madaru zabil. Uzemí na kterém spolu bojovali se jmenuje údolí Konce a jsou zde vystaveny jejich sochy.

Během jeho časů Hashirama vytvořil několil Kinjutsu a nechal je zapečeťit a nechal je držet v tajemství. Také porazil Kakuzu z Vodopadové vesnice, který ho měl zavraždit. Hashirama získal kontrolu nad ocasími démony a daroval je několika novým skrytým vesnicím, aby zachoval mír. Hashirama zemřel v jedné z mnoha válek, které zuřily během této revoluční éry a o jeho smrti není doposud známo nic bližšího.

Osobnost

Hashirama vystupoval jako klidný, milý vybíravy člověk s hlubokým smyslem pro loajalitu. Měl velké charisma a schopnost vyjednávat. Byl znám jako bystrý a moudrý muž, když dokázal trénovat Hiruzena. Dokonce ukázal celé vesnici že jí je loajální a že každý kage by měl pro svou vesnici obětovat život, tato víra je dnes známá jako ohnivá vůle. Hashirama měl velký smysl pro čest a dokonce respektoval svého soupeře Madaru.

Vzhled

Hashirama byl vysoký muž s opálenou pletí. Měl černé po pas dlouhé vlasy a tmavé oči. Na sobě nosil soudobé brnění což bylo černé oblečení a červený krunýř - podobný samurajům. Tato zbroj bylo vytvořena z několika kovových desek a chranila mu ramena, stehna, hruď a předloktí. Na zádech nosil velký svitek obsahující časoprostorové techniky s uschovanými zbraněmi a zřejmě také různá kinjutsu.

Když reprezentoval Konohu tak nosíval tradiční oděv Kage. Což je dlouhé červené Haori a bíle Kimono+ klobouk.

Schopnosti

Hashirama je považován za nesilnějšího shinobi své doby. Jeho síla byla tak velká, že ho dokonce respektoval sám Madara. Madara Hashiramu obdivoval ale i nenáviděl. Kabuto o něm dokonce prohlásil že, jeho síla byla tak velká že, v současnosti není nikdo, kdo by mu mohl konkurovat. Hashirama dokázal bojovat jeden na jednoho s uživatelem Mangekyo Sharinganu a dokonce i s ocasými démony. Hashirama byl velmi silný v taijutsu, nesmírně rychlý a ukázalo se, že ovladá i Genjutsu.

Byl schopný používat lékařské ninjutsu bez použití pečetí. Což jen dokazuje, jak mistrně musel ovládat kontrolu nad chakrou.

Nejvíce se ale proslavil Mokutonem. Jeho Kekkei Genkai se skládalo z elementu vody a země, díky nimž mohl vytvořit "život". Dokázal vytvořit stromy do různých velikosti a manipulovat s nimi v bitvě. Říká se, že vytvořil Listovou vesnici díky své síle. Bohužel jeho síla nebyl zděděná do jeho klanu a dokonce ani ti co získaly Mokuton nedědičnou cestou (Tobi, Yamato, Zetsu) ho neumí využít tak dobře jako Hashirama. On sám byl schopen přetvářet bojiště ve svůj prospěch vytvářením masivních lesů či gigantických stromů.