FANDOM

Wiki-wordmark

به ناروتوپدیا فارسی خوش آمدید
ما در حال توسعه این دانشنامه هستیم و در حال حاضر ۱۵۱ مقاله و ۲۵۳ تصویر به ثبت رسانده‌ایم.
توجه داشته باشید که اطلاعات این دانشنامه در رابطه با مجموعه ناروتو می‌باشد و خطر لوث شدن داستان در محتوای صفحات وجود دارد، بنابراین ریسک مطالعه صفحات این دانشنامه به عهده خودتان است.
خلاصه داستان
Konoha's destruction by Kyuubi

حمله روباه نه دم شیطانی به کونوها

۱۲ سال پیش از شروع داستان، روباه نه دم شیطانی به دهکده پنهان برگ حمله می‌کند و در این بین جان افراد زیادی را می‌گیرد و بخش‌هایی از روستا را نیز نابود می‌کند. رهبر دهکده، هوکاگه چهارم با قربانی کردن جان خود، روباه نه دم را در کودک تازه متولد شده‌ای به نام ناروتو اوزاماکی مهر می‌کند. ناروتو که در پی این حمله یتیم می‌شود با بی‌مهری و فاصله گرفتن‌های اهالی روستا مواجه می‌شود، افرادی که او را به چشم روباه نه‌دم می‌نگریستند. علیرغم آنکه هوکاگه سوم گفتگو در رابطه با مسائل مرتبط با نه‌دم را ممنوع اعلام می‌کند، کودکان به تقلید از والدین خود از ناروتو فاصله گرفته و نسبت به او با احساس تنفر رفتار می‌کنند. در نهایت ناروتو تصمیم می‌گیرد به رهبری بی‌مانند یعنی هوکاگه آینده روستا تبدیل شود و در این راه گام بر می‌دارد.
آیا می‌دانید؟
  • ناروتو با فروش بیش از ۱۳۰ میلیون نسخه یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای کل دوران ژاپن بوده است.
  • در بین ۱۰۰ آنیمه اعلام شده توسط TV Asahi's در اکتبر ۲۰۰۶ در جایگاه ۱۷‌ام قرار گرفته است.
  • ناروتو: شیپودن در ژاپن چندین بار به عنوان پربیننده‌ترین مجموعه انتخاب شده است.
کمک به ویکی
این ویکی به طور مداوم در حال رشد است به عنوان اطلاعات جدید در مورد ناروتو ، ناروتو شیپودن و بوروتو: نسل جدید ناروتو منتشر می شود، بنابراین از هر کسی که در ساخت این ویکی کمک می کند قدردانی می شود.
برای نوشتن مقاله جدید، کافی است عنوان را در کادر زیر وارد کنید.

پیوند‌ها
شرکت های وابسته
مارک ویکی کفشدوزک معجزه آسا
مارک ویکی کاپیتان سوباسا
مارک ویکی زک استورم
بازی های فائولوت
نظرسنجی
استاد مورد علاقه شما در قلعه هوزوکی کیست؟
 
1
 
2
 
1

نظرسنجی در ‏۲۱:۲۵ در تاریخ ‏۳/۱۳/۲۰۲۰ میلادی ایجاد شد، و تاکنون 4 نفر رای داده‌اند.

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.