FANDOM

Ötödik ezred

Ötödik ezred

Debütálásuk

Manga

55. kötet, Naruto 515. fejezet 

Anime

Naruto Shippūden 256. rész

Játék

Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Megjelenik még

Anime, Manga, Játék

Információk

Vezető

Vas Mifune 

Tagok

Konoha Aburame Shino
Konoha Akamaru
Konoha Három Haimaru testvér
Konoha Inuzuka Hana
Konoha Inuzuka Kiba
Vas Okisuke
Konoha Yamanaka Ino

Hovatartozás

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Az Ötödik ezred (部隊 部隊, Daigo Butai), más néven a különleges csataosztály (戦 闘 特別 部隊, Sentō Tokubetsu Butai), egy zászlóalj az Egyesített Shinobi Haderőben, amelyet a Vas földjének vezetője Mifune vezet. A negyedik nagy Shinobi háború felkészülése során alakult.

Összetétel Szerkesztés

Az ötödik ezred nagy része szamurájokból áll. Nara Shikamaru szerint, az ezred shinobijai többnyire hiden ninjutsu-ra vagy támadási taktikákra specializálódott, hogy támogatást nyújtson más, hátrányos helyzetben lévő egységeknek.

Történet Szerkesztés

Megalakulásakor az ötödik ezred a Villám földjének teljes hosszában eloszlik. Amikor egy másik ezred segítségre szorul, akkor az ötödik ezred legközelebbi partícióját küldik a támogatásra. Az Aburame Shino, Inuzuka Hana és Kiba valamint a kutyájukból álló csoport találkozik a második ezreddel, hogy segítsen kiküszöbölni a fehér Zetsu hadsereg földalatti részét. Egy második csapat, amelyet Yamanaka Ino is erősített, a második és negyedik ezred csoportjaihoz csatlakozik a túlterhelt első ezred segítségére.