FANDOM

A Köd Hét Kardforgatója (の 忍 刀 七 人 衆, Kiri no Shinobigatana Shichinin Shū) szervezet, koruk legfélelmetesebb Kirigakure-i Shinobi-jaiból állt. Egyszerre csak hét tagja lehet - ezt mutatja a nevük is. A szervezet összes tagja átment Kirigakure akadémiai feladatán, miszerint élet-halál harcot kellett vívniuk társaikkal. Ez idő tájt a falut Vérködnek nevezték. A Hét Kardforgató legendás kardjai, az első Mizukage korszaka óta, generációról generációra kerülnek átadásra. A hét kardmester együttes ereje, képes akár egy egész nemzetet leigázni. A Mizukage után, őket tekintik Kirigakure legerősebb shinobijainak.

Történelem Szerkesztés

Valamikor a harmadik nagy Shinobi háború után, a Köd Hét Kardforgatója (Suikazan Fuguki, Akebino Jinin, Kuriarare Kushimaru, Kurosuki Raiga, Biwa Jūzō, és még két másik) Konoha közelében járt amikor szembetalálták magukat három konohai geninnel. A csapatot Maito Duy mentette meg, aki a Nyolcadik Belső kapu a Halál kapujának segítségével szembeszállt a kardforgatókkal. A Hét Kardforgatók közül csak hárman élték túl az ütközetet, Suikazan Fuguki, Biwa Jūzō és Kurosuki Raiga.

A következő években a csoport felállása megváltozott. Hōzuki Mangetsu csatlakozott hozzájuk, aki mind a hét kardot képes volt forgatni. Megölték Fuguki-t akinek helyére Hoshigaki Kisame jött. A csoport fennmaradó tagjai vagy meghaltak, vagy eltűntek és kardjukat magukkal vitték -mint Kisame és Momochi Zabuza, valamint Jūzō és Raiga is. A negyedik nagy Shinobi háború idejére, már csak a Chōjūrō által forgatott Hiramekarei maradt Kirigakure birtokában.

A Hét Kardforgató "legerősebb" generációját később Kabuto feltámasztotta, hogy az Akatsuki oldalán, megtámadják az Egyesült Shinobi Haderőt. Öt kardmestert újra egyesítettek a korábbi kardjaikkal, amelyeket harcban használtak a szövetséges Shinobi erők harmadik osztálya ellen. Habár a harmadik osztály sok áldozatot szenvedett el, a háború második napjáig képesek voltak elzárni mind a hét legendás kardforgatót. A fennmaradó hat kard, a háború után visszatért Kirigakure birtokába, köztük a Kubikiribōchō amit rövid ideig Hatake Kakashi használt miután legyőzte Zabuzát, valamint Samehada is, ami Killer B-nél volt.

A "legerősebb" kardforgatókSzerkesztés

  • Akebino Jinin (kardja: Kabutowari)
  • Kurirare Kushimaru (kardja: Nuibari)
  • Ringo Ameyuri (kardja: Kiba)
  • Momochi Zabuza  (kardja: Kubikiribocho)
  • Suikazan Fuguki (kardja: Samehada)
  • Munashi Jinpachi (kardja: Shibuki)
  • Houzuki Mangetsu (kardja: Hiramekarei, azonban képes az összes kardot használni)

Kardok Szerkesztés

Hiramekarei (ヒ ラ メ カ レ イ, szó szerint jelentése, Iker penge), egy kétszerkezetes kard, amely képes a felhasználó chakra tárolására és kibocsátására, amely ezután különböző formákat ölthet. "Iker kard"-nak (双刀, Sōtō) is nevezik.

Kabutowari (兜 割, szó szerint jelentése, Sisak törő), egy kard, amely egy fejszével és kalapáccsal van összekötve. Képes bármilyen védelmet szétzúzni. "Tompa kard"-nak (鈍刀, Dontō) is nevezik.

Kiba (szó szerint jelentése, Agyar), két kard, amelyek tökéletesen vezetik a villámerejű chakrát, ami növeli vágási teljesítményüket. Azt mondják, hogy a valaha volt legerősebb kovácsolt kardok. "Villámisten kardja"-nak (雷 刀, Raitō) is nevezik.

Kubikiribōchō (首 斬 り 包 丁, szó szerint jelentése, Kivégző penge), a hentes-késhez hasonló megjelenésű, óriás kard, a forgatója a fűrészlapon lévő félkört használhatja az ellenfél fejének levágására, innen ered a neve is. A kard képes regenerálódni, a vérből felszívódó vas által, ezáltal sosem csorbul ki. Ezt a "Hóhér penge"-nek (断刀, Dantō) is hívják.

Nuibari (い 針, szó szerint jelentése, Varrótű), a tű formájú hosszú kard végén, egy vékony huzal van átfűzve, amellyel mindent képes átszúrni és az átszúrt dolgokat összefűzni. "Hosszú kard" -nak (長刀, Chōtō) is nevezik.

Samehada (肌, szó szerint jelentése, Cápa bőr): A hét pengék közül a legfélelmetesebb, a cápa fogak által borított óriáskés. Ez egy érző, élő fegyver, és képes elszívni az emberek chakráját, ami után lényegesen megnő a mérete. Önálló gondolkodással rendelkezik, a saját kardforgatóját is ő választja meg. "Nagy kard"-nak (大刀, Daitō) is nevezik.

Shibuki (szó szerint jelentése, Loccsantó), a kard, amely a forgatása mellett a robbanásveszély miatt is hihetetlen erős. A kard egyik felét papír bombák fedik be, míg a másik egy erősen kovácsolt éles kard. "Robbantó kard" -nak (爆 刀, Bakutō) is hívják.

ÉrdekességSzerkesztés

  • Az összes kardforgató - kivétel Raiga - éles fogakkal rendelkezik.
  • Az első Mizukage is ugyanolyan élesített fogakkal rendelkezett, azonban nem világos, hogy kapcsolatban áll-e a csoporttal.
  • Minden reinkarnált kardforgatónak fásli van a nyaka körül.
  • Kushimaru és Jinpachi együttesen kapták a "Szívtelen páros" (非 情 コ ン ビ) elnevezést, életük során végzett rengeteg kegyetlenségük miatt.
  • A szervezet egyik legismertebb technikája a csendes gyilkolás.

Ez az, megcsináltuk!
Narutookay
Ez egy kiemelt cikk!
A kiemelt cikk státuszt pedig csak a legjobb cikkek kaphatják meg. Tehát ez a cikk formailag, képileg, nyelvtanilag is kiváló. Kérjük, hogy ezt a cikket fokozott óvatossággal szerkeszd, nagyobb változtatások előtt pedig írj a cikk vitalapjára. Köszönjük!