FANDOM

Biwa Jūzō

Biwa2

Jūzō Biwa枇杷 十 蔵

Szinkronhangok

Japán

Kōsuke Gotō 

Angol

Steven Blum

Személyes
Nem

Férfi Férfi

Faj

Ember

Életkor

II. rész: 31

Státusz

Elhunyt

Besorolás

Szökött ninja

Hovatartozás

Kiri Kirigakure
Akatsuki Akatsuki

Csapat

A Köd Hét Kardforgatója

Partner

Uchiha Itachi

Ninja
Rang

Jōnin

Foglalkozás

Zsoldos

Chakra

Víz Víz stílus

Jutsui

Kirigakure no Jutsu
Víz klón

Eszközök

Kubikiribōchō

Biwa Jūzō (枇杷 十 蔵), egy Kirigakure-i Jōnin, és a Köd Hét Kardforgatójának tagja volt, ahol a Kubikiribōchō-t használta. Miután Jūzō elhagyta faluját, csatlakozik az Akatsuki nevű szervezethez, ahol Uchiha Itachi-val dolgozik együtt.

Háttér Szerkesztés

Eredeti hét kardforgató

Amikor Jūzō csatlakozott a Hét Kardforgatóhoz, a Kubikiribōchiel-t hódította meg, amit sokszor használt arra, hogy az ellenségei vérével pirosra fesse a csatatereket. A magas szintű brutalitás miatt a világ több részén is elhíresült. A harmadik nagy Shinobi háború után, Jūzō és csapattársai egy Konoha csapatot állítottak meg, amely három genin szintű shinobi-ból állt, Maito Guy-ból, Shiranui Genma-ból és Ebisu-ból. Jūzō meglepődött, hogy a fiatal ninják tisztában voltak a kilétükkel, amivel a konohaiak bizonyították a szervezet növekvő hírnevét. Mielőtt azonban a hét híres kardforgató rátámadt volna a három fiatalra, megjelent Maito Duy. A szintén genin szintű férfi azonban aktiválta a Nyolc kapu formációt, azon belül is a Nyolcadik kaput, a halál kapuját, ezzel feláldozta életét, hogy megmentse fiát és annak csapattársait. A Hét Kardforgató közül, rajta kívül csak ketten élték túl a harcot, Suikazan Fuguki és Kurosuki Raiga.

Az esemény után Jūzō eltűnt, és csatlakozott az Akatsukihoz. A szervezet gyűrűi közül a dél (nan (南), színe sárga) elnevezésűt kapta. Röviddel az Uchiha klán bukása után, Pain arra utasította a Jūzō-t, hogy társuljon az újonnan felvett Uchiha Itachi-val. Idővel Jūzō és új partnere különböző feladatokat végzett el együtt. Végül kaptak egy küldetést a víz földjéről, Jūzō bosszúságára.

Juzo Vs Yagura

A misszió befejezése után Jūzō-t és Itachi-t követte Yagura, a negyedik Mizukage és az általa vezetett Elit ninjákból álló vadász csapata. Jūzō és Itachi képesek voltak könnyű szerrel legyőzni a legtöbb vadász-ninját, amikor Yagura felvette a jinchūriki formát és lőtt egy Bijuu bombát Jūzō felé. Kevés ideje volt reagálni, így megpróbálta eltéríteni a támadást a Kubikiribōchect-val, de a rögtönzött terve meghiúsult és halálosan megsebesült.

Juzo megs

Miután Itachi-nak sikerült legyőzni a Mizukage-t, Jūzō belátta, hogy nem tud mit tenni, meg fog halni, méghozzá abban az országban, amelyben született és ahonnan egyetlen igazi szövetségese is származott (a kardja). Amikor meghal, Itachi elhelyezte Kubikiribōchō maradványait Jūzō kezében, ezzel tiszteletet téve. Halála után kardja visszatért Kirigakure birtokába.

Személyiség Szerkesztés

Itachi-and-juzo

Jūzō nemzetközileg is ismert volt embertelen brutalitásáról. Azonban azt is bebizonyította, hogy ennek ellenére egy visszafogott egyén, aki hűséges volt az Akatsukihoz, és kétségtelenül engedelmeskedett Pain parancsainak. Előnyben részesítette azokat a küldetéseket, amelyekben formációkat teremthetett annak érdekében, hogy jobban szinkronizálódjanak partnerével, Itachi-bal. Utálta egykori faluját, Kirigakure-t, és nem akart visszatérni oda, még egy küldetés kedvéért sem. Jūzō egy magányos egyén volt, életében nem létezett egy fontos személy sem, és így úgy döntött, hogy a halála előtt semmilyen utolsó szót nem ad át Itachi-nak. A kardja jelentette számára az egyetlen szövetségesét. Annak ellenére, hogy kevés ideig ismerték egymást partnerével, halála előtti perceiben, mutatott némi aggodalmat Itachi felé, ahogy azt mondta neki, hogy menjen el, és mentse meg saját magát, mielőtt erősítés érkezik a Mizukage segítségére.

A küzdelmeken kívül Jūzō meglehetősen nyugodtnak bizonyult, és még viccekkel is próbálkozott, amit társa nem értékelt. Nagyon óvatos és figyelmes egyén volt, hiszen mindig előre megtervezte, hogy milyen formációban csapjanak le az ellenségükre, ezzel is lehetővé téve, hogy Itachi-val a lehető legjobb harci eredményeket érjék el. Azt is bebizonyította, hogy nagyon türelmes az újonnan érkezett Itachi-val szemben, akinek mindig részletes magyarázatot ad a küldetésük miértjeiről, valamint azt is, hogy hogyan is működnek a rejtett falvak valójában, az Akatsuki nézőpontjából. Meglehetősen intelligens volt, és előrelátó gondolkozással rendelkezett.

Megjelenése Szerkesztés

Juzo megj

Jūzō egy karcsú és magas shinobi - körülbelül ugyanolyan magas, mint a kard amit használ. Arcának jobb felén egy kereszt alakú heg található. A haja és a szeme sötétkék színű, a haja rövid és tüskés. Világos barna bőrszíne van. Piros, rács formájú arcfestése van, ami elfedi az állkapcsától kezdődően az arcát. Egy fekete, feszes, ujjatlan pólót viselt, két vékony csíkkal a mellkasán, egy csíkos kendőszalagot hord a csípőjén és könnyű nadrágot, valamint egy fekete ujj nélküli kesztyűt, amelyek bicepszig érnek. Jūzō fáslit viselt a nyakán és az arcán is, amelyek a fülét is lefedték, valamint a többi kardforgatóhoz hasonlóan, neki is hegyes fogai voltak.

Az Akatsuki tagjaként, a szervezetet szimbolizáló köpenyt viselte, valamint egy Kirigakure-i homlokvédőt, amit a csatlakozásakor áthúzott egy egyenes vonallal, ezzel is szimbolizálva, a falujával való törött kötelékeit. A körmeit zöldre festette valamint a szervezet gyűrűjét viselte, azok közül is a dél-t (nan (南), színe sárga).

Képességei Szerkesztés

Het juzo

A Köd Hét Kardforgatójaként, Jūzō az egyik legerősebb shinobi volt Kirigakure-ban. Akárcsak a szervezet többi tagja, ő is nagy harcművész volt, és magasan képzett kenjutsu-ban. A Kubikiribōchō-t, amely az áldozatok véréből gyűjtött vasból regenerálódhat, eléggé erős volt ahhoz, hogy a harctéreket ellenségei vörös vérével festhesse be, így nemzetközileg is nagy hírre tett szert. A szervezet ismert támadási taktikáját, tökéletesen ismerte és használta, ez volt a Csendes gyilkolás. Képes volt túlélni Maito Duy, Nyolc kapu formáció-ját, azon belül is a halál kapuját.

A képességei miatt, felkeltette az Akatsuki érdeklődését. Képzett víz elem használó, képes vízklónokat létrehozni, és a kardforgatókhoz méltóan képes a Kirigakure no Jutsu-t használni, ami vastag és sűrű ködbe borítja a környezetét.

Ez az, megcsináltuk!
Narutookay
Ez egy kiemelt cikk!
A kiemelt cikk státuszt pedig csak a legjobb cikkek kaphatják meg. Tehát ez a cikk formailag, képileg, nyelvtanilag is kiváló. Kérjük, hogy ezt a cikket fokozott óvatossággal szerkeszd, nagyobb változtatások előtt pedig írj a cikk vitalapjára. Köszönjük!