FANDOM

Első ezred

Első ezred

Debütálásuk

Manga

55. kötet, Naruto 515. fejezet 

Anime

Naruto Shippūden 256. rész

Játék

Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Megjelenik még

Anime, Manga, Játék

Információk

Vezető

Kumo Darui 

Tagok

Konoha Akimichi Chōza
Kumo Atsui
Konoha Hagane Kotetsu
Konoha Hyūga Hiashi
Konoha Kamizuki Izumo
Kumo Rashii
Kumo Samui
Konoha Tenten

Hovatartozás

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Jutsuk

Shishienjin

Az Első ezred (第一 部隊, Daiichi Butai), más néven a Középtávú harcosok (戦 闘 中 距離 部隊, Sentō Chūkyori Butai), egy zászlóalj az Egyesített Shinobi Haderőben, melyet a Kumogakure-i Darui vezet. A negyedik nagy Shinobi háború felkészülése során alakult.

Összetétel Szerkesztés

Az első osztály több ezer shinobi és szamurájból áll, akik elsősorban a középkategóriás harcra összpontosítanak. Nara Shikamaru szerint főként a bukijutsu-ra szakosodott shinobikból áll. Három alosztállyal is rendelkezik amelyek különböző chakra természettel rendelkeznek: tűz, víz és a föld elemű használatra specializálódtak.

Történet Szerkesztés

Első ezred 2

Az első divízió a Fehér Zetsu Hadsereg ellen

Az Első ezredet a létrehozása után, Villám föld nyugati partjára mozgósították. Mivel az ellenséges támadás elkerülhetetlen volt, az első hadosztály a tengerpart felőli részt védte a sziklák mentén az ellenséges erőktől. A közeli tengerből hamarosan megjelent a hatalmas fehér Zetsu hadsereg és számos Edo Tensei által reinkarnált shinobi. Mielőtt még az ellenség elhagyta volna a tengert, Darui megkezdte a támadást a Villám elem - Fekete párduc technikájával amivel egy tucatnyi fehér Zetsu-t pusztított el pillanatok alatt. Az ezred többi tagja is támadásba lendült, bombázták a közeledő fehér Zetsu-kat kunai-val, valamint a feltámasztott shinobikat akikkel közeli harcra került sor. Hyūga Hiashi elhunyt testvérével, Hizashi-val harcolt, Akimichi Chōza a testnövelő technikáját alkalmazva szállt harcba Katō Dan-al és Sarutobi Asuma-val. Kakuzu számos szövetségi shinobi-val állt szemben, akikkel a Földi zűrzavar technikájával vette fel a harcot.

Első ezred 3.2

Az arany és ezüst fivérek

Darui, Kumogakure múltjának két bűnözőjével állt szemben, az arany és ezüst testvérekkel. Mivel a testvérek birtokában volt a Hat Út Bölcsének Kincsei közül, négy legendás eszköz, így Samui és Atsui erősítésként biztosították Darui-t. Azonban mindketten gyorsan csapdába esett a testvérek által használt legendás Benihisago-ban. A csapdába esésük nem volt hiábavaló, ugyanis elfogásuk lehetővé tette Darui számára, hogy megtudja hogyan működik a kincses eszköz, így miután megkaparintja az egyiket sikeresen elzárja Ginkaku-t. Kinkaku-t elárasztja a düh amelynek köszönhetően felveszi a Rókadémon leplét amelyen hat farok jelenik meg. Hihetetlen erejével Kinkaku hatalmas pusztítást visz végbe, megölve több száz shinobit és megsemmisítve a csatatér nagy részét.

Első ezred 4

Darui lezárja Kinkaku-t a Kohaku no Jōhei-be

Amikor a negyedik Raikage megtudta, hogy Ginkaku és Kinkaku is részt vesz az ellenség oldalán a háborúban, már tudta hogy nagy problémával állnak szembe. Az első ezred egyike sem volt képes kezelni Kinkaku-t, ezért a negyedik Raikage elküldte Darui-nak az ötödik kincses eszközt, a Kohaku Jōhei-t, aminek segítségével lepecsételhetik Kinkaku-t. Közben megérkezett az erősítés a második, negyedik és az ötödik ezredből, akik gyorsan csatlakoztak a Kinkaku elleni védekezéshez. Az Ino – Shika – Chō formáció segítségével, Darui képes volt lepecsételni Kinkaku-t, ezzel sikeresen legyőzve az arany és ezüst testvéreket.

A legnagyobb fenyegetést az ellenség reinkarnált shinobi-jai jelentették, akikre különösen összpontosítani kellett. Chōza egy kisebb csoportot vezetve Dan-t próbálta megállítani; Darui, Hagane Kotetsu és Kamizuki Izumo-val együtt Kakuzu-t követték, míg mások az elemi maszkjait vették célba; az Ino – Shika – Chō, Asuma-val harcolt; Kitsuchi, a második ezred vezetője a fennmaradó fehér Zetsu-k megszüntetésére összpontosított. Akimichi Chōji gigantikus méretével bevitt hatalmas ütése által, sikerült a pecsételő csapatnak lepecsételni Asuma-t. Chōji új erőre kapva folytatja a csatát és elkapja Kakuzu-t és Hizashi-t. Chōza-nak és kis csoportjának sikerült elkapni Dan-t, Kakuzu maszkjait elpusztították és Kitsuchi legyőzte az utolsó Zetsu-t.

Első ezred 5

A Gedō Mazō a csatatérre kerül

Mielőtt beesteledett volna, megjelent Tobi a csatatéren, aki megidézte a Gedō Mazō (外道魔像) szobrot. Chōji és Chōza együtt támadták meg az életre kelt szobrot, azonban az könnyedén visszaveri őket, amivel sok szövetséges shinobit is megöl. Az ezt követő káoszban Dan "börtöne" megsemmisül, azonban a pecsételő csapat képes lepecsételni Kakuzu-t. Míg a szobor tombolt a csatatéren, Tobi ellopta a Benihisago-t, a Kohaku-t és a Jōhei-t. Darui és Shikamaru mindeközben rájött, hogy Tobi azt tervezi, hogy felhasználja az arany és ezüst testvérek Kilencfarkú chakráját, hogy ellopja azt a szobor erejével. A szobor azonban hihetetlen gyorsasággal megtámadja a két szövetséges shinobit, így Tobi esélyt kapott a menekülésre. Később vele együtt a szobor is eltűnt. Ahogy elérkezett az este, az első ezrednek hatalmas veszteségekkel kellett szembesülnie.

Első ezred 6

Naruto megérkezik, hogy segítse az első osztályt

Miután megismerték a Fehér Zetsu valódi erejét és valóságos fenyegetését, kitaláltak egy módszert arra, hogy kiszűrjék a közöttük rejtőző ellenséget. Köröket rajzoltak maguk köré kunai-al, és megegyeztek, hogy nem mozdulnak, különben aki egy kicsit is gyanús azt megölik. Így várták azt, hogy megérkezzen Naruto és beazonosítsa a köztük rejtőző ellenséget.

Az első hadosztály sikeresen megsemmisítette az ellenfeleit, így arra utasították őket, hogy segítsenek Naruto-nak és Gyilkos B-nek. Végül az összes ezred találkozott, és újra összeálltak, hogy együtt harcoljanak Uchiha Madara, Uchiha Obito és a Tízfarkú ellen.

Ez az, megcsináltuk!
Narutookay
Ez egy kiemelt cikk!
A kiemelt cikk státuszt pedig csak a legjobb cikkek kaphatják meg. Tehát ez a cikk formailag, képileg, nyelvtanilag is kiváló. Kérjük, hogy ezt a cikket fokozott óvatossággal szerkeszd, nagyobb változtatások előtt pedig írj a cikk vitalapjára. Köszönjük!