Fa elem: Erdők születése

Karatachi Yagura

Karatachi Yagura}}

枸橘やぐらKaratacsi Yagura
Negyedik Mizukage (四代目水影, Yondaime Mizukage)

Szinkronhangok

Japán

Miyu Irino 

Angol

Johnny Yong Bosch
Nicolas Roye

Személyes
Születésnap

Április 3.

Nem

Férfi.png Férfi

Faj

Ember

Életkor

II. rész: 143 cm

Magasság

II. rész: 38.8 kg

Státusz

Elhunyt

Vércsoport

AB

Besorolás

Jinchūriki

Bijuu

Isobu

Hovatartozás

Kiri.png Kirigakure

Klán

20px Karatachi klán

Ninja
Rang

Kage

Foglalkozás

Mizukage

Családja
 
Karatachi Kagura (unoka)
Chakra

Víz.png Víz stílus
Szél.png Szél stílus

Jutsui
Eszközök

Club

Karatachi Yagura a Háromfarkú jinchuurikije és Kirigakure Negyedik Mizukagéja. Nemrég hunyt el váratlanul, a bijuu-ja elszökött, melyet az Akatsuki (Deidara és Tobi) kapott el.

Háttér

Az ő idejében mint Mizukage a falu úgy volt ismert mint a "Vér köd faluja" leginkább azért, mert volt egy barbár szertartásuk, az akadémia hallgatói egymást kellet megöljék annak érdekében hogy végzősök legyenek. Ez a gyakorlat megszűnt, amikor egy végzős egy teljes csoport akadémiai hallgatót lemészárolt, mégpedig a fiatal Zabuza Momochi. Valószínű hogy Yagura volt Mizukage amikor Zabuza megpróbálta meggyilkolni őt és átvenni a hatalmat. Úgy látszik, az emberek attól tartottak, hogy Yagurát manipulálják, a félelemet megerősítette hogy egy byakugan használó egy ismeretlen genjutsut látott a szemével, később Kisame bebizonyítota, hogy Uchiha Madara irányította.

Megjelenés

Yagura és Obito (körvonalai)

Yagurának rendetlen szürkés-mohazöld haja van, és rózsaszín pupillás szemei. Az arca bal részén a szeménél egy bevart heg van. Szürke trikót visel,fejvedőjét a hasán hordja.Barna csizmái vannak, egy zöld sál van a derekán,és egy fekete nadrágot hord. A hátán egy kampós végű bot van,a vastagabbik végén virággal,ez az eszköz az,amiit harc közben használ.

Képességek

Jinchūriki formái

Állítólag képesvolt fiatalkora ellenére megszelidíteni a Háromfarkút.

Shinobi Háború

Kabuto az Edo tenseit használva, őt is feltámasztotta az előző, az Akatsuki által elkapott jinchuurikikkel együtt. Végül ő lett Obito Fájdalmának az egyik útja.

Yagura jobb szeme egy Sharingan, míg a bal szeme egy Rinnegan. A testébe chakra rudak vannak szúrva. Teljes mértékben Obito irányítja, még a Háromfarkút is ő idézi meg.

Obito a Tízfarkú felélesztése miatt feláldozza.