FANDOM

Katsuyu

Katsuyu

カツユ,

Szinkronhangok

Japán

Mamiko Noto 

Angol

Mari Devon
Mary Elizabeth McGlynn

Személyes
Születésnap

Május 9.

Faj

Meztelen csiga

Besorolás

Megidézhető

Hovatartozás

Konoha Konohagakure
Shikkotsu erdő Shikkotsu erdő
Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Jutsui

Katsuyu: Hatalmas hálózati gyógyítás
Savas köpés
Chakra Transzfer Technika
Osztódás

Katsuyu (カ ツ ユ) az ötödik Hokage, Tsunade és annak tanítványa, Haruno Sakura megidézhető állata. Katsuyu a legendás Shikkotsu erdőben (湿骨林) lakik.

Háttér Szerkesztés

A második nagy Shinobi háború idején Katsuyu, Tsunade megidézése által, Gamabunta és a Manda mellett harcolt a csatatéren.

Személyiség Szerkesztés

Katsuyu csendes és sokkal udvariasabb, mint Manda vagy akár Gamabunta. Nagyon tiszteli Tsunade-t, ezt bizonyítja az is, hogy mindig "-sama"-nak vagyis "Úrnő"-nek vagy "Méltóságos asszony"-nak hívja. Azonban Katsuyu nem csak Tsunade-val bánik tiszteletteljesen, hanem más falubéli emberekkel is. Másokkal szemben a "-kun"-t vagy a "-san"-t használja, amely kissé közvetlenebb mint a "-sama". Sakura és Shizune mindig "Katsuyu-sama"-ként szólítja, ami által nagy tiszteletüket mutatják ki irányában.

Katsuyu-nak van egy játékos oldala is, amit a Shippūden 118. epizód végén mutatott be.

Megjelenés Szerkesztés

Katsuyu megj

Katsuyu egy hatalmas meztelen csiga, amelynek valódi mérete ismeretlen. Meghívott részének általános mérete olyan magas, mint Konoha legnagyobb épülete.

Elsősorban fehér színű, három kék csíkkal, amelyek függőleges irányban futnak a teste középén és két oldalán, egészen a farkáig. Az optikai csápjai enyhén szürke árnyalattal rendelkeznek, illetve található még két szenzoros csáp is a szája két oldalán.

Képességei Szerkesztés