Narutohun Wiki
Advertisement
Narutohun Wiki
Kurotsuchi

Kurotsuchi}}

Kurotsuchi黒ツチKurocucsi
Negyedik Tsuchikage (四代目土影, Yondaime Tsuchikage)

Szinkronhangok

Japán

Takeda Hana 

Angol

Laura Bailey

Személyes
Születésnap

Szeptember 6.

Nem

Nő.png Nő

Faj

Ember

Életkor

II. rész: 18

Magasság

II. rész: 163.6 cm

Súly

II. rész: 47.5 kg

Vércsoport

O

Kekkei Genkai

Láva.png Láva

Hovatartozás

Iwa.png Iwagakure
Egyesített Shinobi Haderő.png Egyesített Shinobi Haderő

Csapat

Második ezred

Klán

20px Kamizuru klán

Partner

Akatsuchi

Ninja
Rang

II. rész: Jōnin
III. rész: Kage

Foglalkozás

Tsuchikage

Azonosító

IW-09011

Családja
 
Ōnoki (nagyapa)
Kitsuchi (apa)
Chakra

Láva.png Láva stílus
Tűz.png Tűz stílus
Föld.png Föld stílus
Víz.png Víz stílus
Yin.png Yin stílus

Jutsui
Eszközök

Kard

Kurotsuchi (黒ツチ, Kurocucsi) egy kunoichi Iwagakureból (Kőrejtek), Kitsuchi lánya és Ōnoki unokája.

Háttere

Kurotsuchi gyerekként.

Az animében, a fiatal Kurotsuchi szemtanúja volt Deidara szökésének Iwagakuréből, röviddel azután, hogy felrobbantotta a környező épületeket. Abban az időben Deidara, már az Akatsuki részévé vált.

Személyisége

Kurotsuchi általában nyugodt és könnyed. Erős hűséget mutat faluja iránt, ezért jobban érdekelt volt abban, hogy megölje a Nyolc-Farkú és Kilenc-Farkú jinchuurikijét, mint hogy valójában megvédje őket. Úgy gondolta, hogy ez lenne a legjobb terv, így Iwa erősebb lesz, mint Konoha és Kumo.

Hasonlóan, mint nagyapja Ōnoki, ő is nagyon vakmerő. Gyakran gúnyosan célozgat arra, hogy valaki fiatalabb kellene a Tsuchikage helyére, mert Ōnoki hátfájásban szenved. Szintén éretlen oldalát mutatja, mikor megdorgálja Akatsuchit gyerekes izgatottsága miatt, miközben a Teknős Sziget felé repülnek, noha titokban ő is izgatottan kutat.

Kurotsuchi a végsőkig megbízik képességeiben, ezt láthatjuk akképpen, ahogyan harcol és elfogja Kabutot. Ez némi önteltséget jellemez a képességeiből adódóan, amit látszólag nagyapjától örökölhetett.

Megjelenése

Kurotsuchi2.png

Kurotsuchinak rövid fekete haja és pupilla nélküli rózsaszín szeme (az animében feketének ábrázolják) van és kiemelt szempillája felfelé futó kanyarral. Általános Iwa ninja ruházatot visel, ami áll egy piros egyenruhából, aminek a jobb ujja hiányzik és egy hajtáska van a jobb lába felett, egy barna iwagakurei légvédelmi dzsekiből, halászhálós harisnyanadrágból és egy szgoknyából. ezenfelül szokásos shinobi szandált visel és egy pár kesztyűt.

Második rész

Képességei

Érdekességek

Ő lesz a 4. Tsuchikage.

Advertisement