FANDOM

A Log (ロ グ, Rogu) egy Orochimaru által készített mesterséges ember és az idősebb klón testvére Mitsukinak.

HáttereSzerkesztés

Log egy
Log1
Orochimaru által létrehozott mesterséges ember, egy embrióból létrehozva, a Mitsuki (ミツキ, Mitsuki) nevet kapva, "Tsuki"  (杯, Szó szerint: eszköz) és a kínai állatövi naptár hatodik jele, a  "Mi" (巳, Szó szerint: kígyó) után. Azonban fellázadt Orochimaru ellen, megmenekült és most Lognak hívja magát, megkezdte útját az eredeti embrió megsemmisítése érdekében, ahonnan származik, ugyanis úgy vélte, hogy Orochimaru élet termetéses kísérletei etikátlanok. Ez a háttértörténet hamarosan kiderült, hogy egy csellel Log és Orochimaru döntéshozatalra kényszerítse a fiatal Mitsukit: csatlakozik hozzá (Loghoz), hogy elpusztítsa Orochimarut, Orochimaruval marad és követi a parancsait vagy saját életutat választ.

SzemélyiségeSzerkesztés

Ő inkább egy elég nyugodt személynek tűnik. Emellett még élvezi a dohányzást is a mangában.

MegjelenéseSzerkesztés

Log egy magas személy, váll hosszú tompa-kék hajjal és arany színű szemekkel. Összességében pontosan hasonlít Mitsuki nevű klón tesvérére, kivéve a jobb arcán lévő sebhelyet. Amikor először látták, sötét színű kabátot viselt, amely elrejtette a teljes megjelenését.  Amikor Orochimaruval és Mitsukival szembesült, egy korszerűsített shinobi harci páncélban jelent meg, amely nagy karvédőkkel, külső combvédőkkel és hibrid mellvérttel volt ellátva. Egy kabuki maszkot is viselt, melyen voltak lyukak a szemeknek, egy kidomborodó orr és egy komor száj. Egy díszes kígyó-témájú öngyújtót használ, és egy k
Log2

Log öngyújtója

ardot amit függőlegesen a hátához rögzítve hord. Az animében Log egy hosszú kapucnis, sötét szürke köpenyt is visel.

KépességeiSzerkesztés

Log eléggé képzettnek tűnik, ugyanis ideiglenesen ki tudta védeni apja támadását — aki maga is egy híres shinobi — egy kis időre. Emellett még kardot is használ harcai során, figyelemre méltó sebességet és ugyancsak kenjutsu képességeket apja ellen. A Páncél-Evő technikájával képes manipulálni páncáljának alakját, ami hasznára válik csatái során, mint például ellenfele bezárására és/vagy visszaszorítása.

Új korszakSzerkesztés

Mitsuki Eltűnése TörténetszálSzerkesztés

Az animében,  amikor Mitsuki nyilvánvalóan elárulta a Konohagakure-t, hogy két támadóval távozzon, hír elérte Orochimarut. Ezután találkozott a Loggal, akivel Orochimaru megvitatta Mitsuki folyamatos fejlődését. Elgondolkodtak azon, hogy mi vezetheti Mitsukit, és hogy a hozzá fűzött reményük, hogy a világ új fényévé váljon, sikerülhet-e.Később kiderült, hogy Mitsuki még mindig hűséges volt Konohához, mivel segített megállítani a Fabrications támadását, melyet a Log unalmas végnek talált. Ōnoki halálát követően, nyomozást végeztek azzal kapcsolatban, hogy milyen munkát végzett Mitsuki a Fabricationsnak. Azonban Log arról számolt be, hogy minden bizonyíték rejtélyes módon eltűnt, ő maga és Orochimaru azon tűnődnek, hogy vajon ki segítette a Tsuchikage-t az ilyen fejlett mesterséges emberek megteremtésében Orochimaru mellett.

Jūgo TörténetszálSzerkesztés

Az anime-ban Mitsuki elment Orochimaruhoz és Loghoz, hogy megvitassa a közelmúltbéli emlélkeit Ōnokiról és, hogy miként kezdtek el villanás szerűen megjelenni az agyában, mint álmok. A sannin beszkennelte a fia agyát, hogy utánanézzen Loggal. Ott megtudták, hogy Mitsuki milyen nagyszerű személyes felfedezéseken ment keresztül a lényéről, és tanakodtak vajon mely döntések voltak valójában a sajátjai, és hogy a helyes úton jár-e. MIalatt Orochimaru büszkén szemlélte, hogy mennyire vált Mitsuki igazi emberré, nyugtalanította, hogy a szinte még éretlen hogyan reagált a személyes veszteségekre. Log helytelennek tartotta, hogy kittöröljék Mitsuki emlékei, azok után, hogy milyen messzire jutottak. Végül Mitsukinak választási lehetőséget adtak, hogy folytatja az fájdalmas álmokkal vagy az elméjét visszaállítják, mielőtt megismerte volna valaha Borutot. Mitsuki úgy döntött, hogy megtartja az emlékeit, és előre halad.