FANDOM

Második ezred

Második ezred

Debütálásuk

Manga

55. kötet, Naruto 515. fejezet 

Anime

Naruto Shippūden 256. rész

Játék

Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Megjelenik még

Anime, Manga, Játék

Információk

Vezető

Iwa Kitsuchi 

Tagok

Konoha Hyūga Hinata
Konoha Hyūga Neji
Kumo Karui
Iwa Kurotsuchi
Iwa Natsu
Konoha Shun

Hovatartozás

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

A Második ezred (第二 部隊, Daini Butai), más néven rövid hatótávolságú csataosztály (戦 闘 近距離 部隊, Sentō Kinkyori Butai), egy zászlóalj az Egyesített Shinobi Haderőben, melyet az Iwagakure-i Kitsuchi vezet. A negyedik nagy Shinobi háború felkészülése során alakult.

Összetétel Szerkesztés

A második ezred több ezer shinobi-ból és szamurájból áll, akik elsősorban a rövid hatótávolságú harcra összpontosítanak. Nara Shikamaru szerint ennek az ezrednek kell a frontvonal elején harcolni.

Történet Szerkesztés

Második ezred 2

A második ezred feltárja a föld alatt megbúvó fehér Zetsu hadsereget

Megalakulásakor a második ezredet a Villám földjének északi szélére mozgósították. Amikor a hírszerző osztály beazonosítja a föld alatt megbúvó több ezer fős - kb 20.000 - fehér Zetsu hadsereget, a második ezredet arra utasítják, hogy egy föld elemű technikával ássák ki az ellenséget a föld alól. A zászlóalj az ötödik ezred megerősítésével új stratégiát állít fel. Amint a Zetsu hadsereg hatótávolságon belülre ért, Kitsuchi és Kurotsuchi a föld elem - kitörés technikával Zetsu-k több ezrét robbantotta ki a föld alól, akiket a szövetséges erők azonnal megtámadtak.

A Zetsu-k képessége miatt, miszerint képesek elnyelni az ezred tagjainak chakra-ját, a csata hamar elbomlik. A főhadiszállás végül tájékoztatja őket arról, hogy több ezer további Zetsu rejtőzik a föld alatt. A központ hamarosan új parancs miatt lép kapcsolatba velük: segíteniük kell az első ezredet. Kitsuchi az ezredének egy részét az első hadosztályhoz vezeti, míg a többi shinobit hátrahagyja, hogy visszaverjék a fennmaradó fehér Zetsu-kat.

Első ezred 5

Az első ezred erősítésére érkező második ezred, a Gedō Mazō szoborral szembesül

Mielőtt beesteledett volna, megjelent Tobi a csatatéren, aki megidézte a Gedō Mazō (外道魔像) szobrot. A szobor miközben tombolt és hihetetlen pusztítást végzett a csatatéren, Kitsuchi megpróbálja megállítani a Föld elem - Hegy technikájával, de nem sikerült, így a szobor tovább folytatta a tombolást. Miután Tobi ellopta a Benihisago-t és a Kohaku no Jōhei-t a szoborral együtt eltűnt. Ahogy elérkezett az este, az Edo Tensei által feltámasztott shinobik visszavonultak.

Kitsuchi távollétében a második ezred védelmi vonalat állított fel, a Felcser osztag állomásán. Ahogy elérkezik az este, és az ellenség oldaláról nem érkezik támadás, a fáradt és sérült shinobikat az orvosok kezelésbe veszik.

Második ezred 3

Naruto megérkezik, hogy segítse a második ezredet

Néhány fehér Zetsu-nak sikerült beépülnie a Szövetséges Haderő tagjai közé, azzal, hogy lemásolták a shinobik chakra-ját, amit előzőleg elszívtak. Miután megérkezett hozzájuk Uzumaki Naruto, a Kyuubi módban képes volt azonosítani a haderő emberei között megbúvó ellenséget és legyőzniük.

A második hadosztály sikeresen megsemmisítette az ellenfeleit, így arra utasították őket, hogy segítsenek Naruto-nak és Gyilkos B-nek. Végül az összes ezred találkozott, és újra összeálltak, hogy együtt harcoljanak Uchiha Madara, Uchiha Obito és a Tízfarkú ellen.

Ez az, megcsináltuk!
Narutookay
Ez egy kiemelt cikk!
A kiemelt cikk státuszt pedig csak a legjobb cikkek kaphatják meg. Tehát ez a cikk formailag, képileg, nyelvtanilag is kiváló. Kérjük, hogy ezt a cikket fokozott óvatossággal szerkeszd, nagyobb változtatások előtt pedig írj a cikk vitalapjára. Köszönjük!