FANDOM

Rohamosztag

Rohamosztag

Debütálásuk

Manga

55. kötet, Naruto 515. fejezet 

Anime

Naruto Shippūden 256. rész

Játék

Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Megjelenik még

Anime, Manga, Játék

Információk

Vezető

Suna Kankurō 

Tagok

Konoha Hyūga Hoheto
Iwa Ittan
Kiri Kiri (ninja)
Kumo Omoi
Konoha Sai
Kumo Tango

Hovatartozás

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Az Egyesített Shinobi Haderő Rohamosztaga (奇襲 部隊, Kishū Butai) amely a meglepetés támadások zászlóalja volt. A Sunagakure-i Kankurō volt a vezetőjük.

Történet Szerkesztés

Rohamosztag vs. Rohamosztag Szerkesztés

Rohamosztag 2

A csapat megalakulása után Sai tintamadarai segítségével jutottak el az ellenség területére. Egy sűrű erdőbe szálltak le, ahol úgy döntöttek, hogy tábort vernek. Kankurō utasította az osztag tagjait: Omoi csapdákkal vette körbe a helyszínt, Sai a levegőből fedezte őket, Ittan egy föld elemű technikával árkot készített, Tango chakra átviteli antennát állított elő, Zaji és Hoheto pedig az érzékelő képességeikkel vizsgálták és tartották szemmel a területet, Kiri Kankurō-nak segített a harci stratégia felállításával.

Az előkészületek befejezése után Zaji felismerte a tábor felé közelítő Aburame Muta-t. Látva, hogy Muta megsérült, Zaji a segítségére sietett. Hoheto a Byakugan segítségével tájékoztatta a csapatot arról, hogy Muta hátán robbanékony agyag található. Az Edo Tensei által reinkarnálódott Akatsuki meglepetés támadása után felfedte magát az Egyesített Shinobi Haderő Rohamosztagának, majd ezt követően Sasori arra kényszerítette Muta-t, hogy fogja le Zaji-t, amíg az agyag fel nem robban. Kankurō azonban időben eltudta húzni Zaji-t a chakra fonalainak segítségével, míg Ittan a föld elem: tektonikus mag technikájával egy négyzet alakban besüllyesztette maguk alatt a földet, hogy megvédje a csapatot Deidara robbanásától.

Muta csapattársai, Ranka és Tokuma - akiket Sasori ugyan csak elkapott - arra készültek, hogy meglepetésszerűen megtámadják a Rohamosztagot. Shin csatlakozik Sasori "bábjaihoz" azonban Sai felülről semlegesíti a támadását. Amikor Shin teste regenerálódik felhívja Sai figyelmét, hogy a testük elpusztíthatatlan, mire fogadott testvére arra kéri, hogy ne harcoljon ellenük. Eközben Omoi képes volt megszakítani Sasori irányítását Ranka és Tokuma felett, így lehetővé téve Kiri számára, hogy meggyógyítsa a sérüléseiket. Mindez lehetővé tette Kankurō-nak, hogy rácsatlakozzon Sasori chakra fonalaira, így lerántva őt a "gödörbe". Míg Sasori zuhant Ittan újra használta a föld elemű technikáját amivel az eddig mélyben lévő földrész újra az eredeti magasságába állította, ezzel Sasori-t és Deidara-t is meglepve. Sasori előnytelen helyzetbe került, így Shin-hez csatolta chakra fonalait, akinek robbanó agyag volt a gyomrában. Hoheto a Byakugan használatával észrevette az agyagot az egykori Gyökér tag gyomrában, és figyelmeztette az osztag többi tagját is rá, hogy Shin robbanásveszélyes. Kankurō utasítja Omoi-t, hogy próbálja megütni Shin-t egy villám elemű technikával, hogy kikapcsolja az agyagot.

Rohamosztag 3

Annak ellenére, hogy Omoi nem tudta megütni Shin-t, képesek voltak megállítani a volt Gyökér tagot Deidara robbantása előtt pár perccel, egy rejtett csapdával. Amikor a robbanás okozta füst elszállt, Sai rémülten nézte végig ahogy Shin teste regenerálódik, és Deidara megígéri, hogy újra és újra bombát készít fogadott testvéréből. Sai végül a Jóindulatú királyok technikájával megtámadta Deidara-t és Sasori-t, amelynek következtében mindketten egyenesen Kankurō bábjainak karmaiba estek. Kankurō a bábok belsejében lezárta őket, míg Omoi a villám elem segítségével átszúrta Deidara-t, ezzel megelőzve az esetleges robbantásokat.

Sai újra felkészült a Shin elleni harcra, de Shin megnyugtatta, hogy nincs rá szükség, ugyanis ez a találkozás lehetővé tette számára, hogy láthassa Sai rajzait, ezzel felszabadítva a lelkét, amivel lehetővé tette, hogy visszatérjen az utóéletbe. Ugyanakkor Kankurō szembesítette Sasori-t azzal, hogy mit tett rosszul életében: próbált örökké élni, miközben már elpusztult a bábok mögött, amiket hátrahagyott. Ezzel megérintette Sasori lelkét, és Shin-hez hasonlóan ő is visszatért az utóéletbe. Az utolsó pillanatait felhasználva, ráhagyta Kankurō-ra az "anya" és "apa" elnevezésű bábjait, amiket majd ha meghal tovább ad másnak.

A háború kezdődik Szerkesztés

Az első győzelem után Kankurō arra utasítja Sai-t, Zaji-t és Omoi-t, hogy keressék fel az Akatsuki másik csapatát. Nemsokkal azután, hogy felszálltak Sai tintamadaraira találkoztak egy csapattal, amelynek tagjai: Haku, Momochi Zabuza, Gari és Pakura volt. Egy csapat robbanó cimkével felszeret kisméretű tintamadárral támadtak a csapatra, azonban az Edo Tensei technikának hála az összes reinkarnált shinobi felépült a sérüléseiből. Felismerve, hogy segítségre lesz szükségük, Zaji egy piros jelzőtüzet lőtt fel, hogy azonnali segítséget kérjen, miközben Sai továbbra is megpróbálta feltartani az ellenséges csapatot. Haku titkos technikája azonban elpusztította a tintamadarakat, így a három fős csapat a földre zuhanva a Kekkei Genkai-al rendelkező - kivéve Zabuza - ellenséges shinobikkal találta szembe magát. Mielőtt az Akatsuki által feltámasztott csapat rátámadt volna a Rohamosztag három tagjára, megjelent a Harmadik ezred, Hatake Kakashi-val az élen, hogy megmentse őket.

Az alaptábor közelében a Rohamosztag többi tagja szembesül az ellenség egy másik elterelő osztagával. Míg Deidara - aki még mindig Kankurō csapdájában volt - azt kérte, hogy az erősítés szabadítsa ki, Kankurō rövid mérlegelés után visszavonulást kért. Azonban Chiyo, Kimimaro és Hanzō üldözőbe vette a rohamosztag tagjait, akik közül az utóbbi a shinobi idézést használva meghívta Ibuse-t a szalamandrát, hogy szórjon mérges gázt, amely megbénítja a visszavonuló osztagot. Hanzō ezek után támadásba lendül, azonban Mifune és az Ötödik ezred szamurájai épp időben érkeztek meg, hogy megmentsék Kankurō-t és osztagát.

Ez az, megcsináltuk!
Narutookay
Ez egy kiemelt cikk!
A kiemelt cikk státuszt pedig csak a legjobb cikkek kaphatják meg. Tehát ez a cikk formailag, képileg, nyelvtanilag is kiváló. Kérjük, hogy ezt a cikket fokozott óvatossággal szerkeszd, nagyobb változtatások előtt pedig írj a cikk vitalapjára. Köszönjük!