FANDOM

Sarutobi Mirai

Sarutobi Mirai

Mirai Sarutobi猿飛ミライSzarutobi Mirai

Szinkronhangok

Japán

Eri Gōda 

Angol

Kate Higgins

Személyes
Születésnap

Október 18.

Nem

Nő Nő

Faj

Ember

Életkor

Üres időszak: 2

Magasság

Üres időszak: 83 cm

Hovatartozás

Konoha Konohagakure

Klán

Sarutobi Sarutobi klán

Ninja
Rang

III. rész: Chūnin

Családja

Sarutobi Biwako (nagymama)
Sarutobi Hiruzen (nagyapa)
Yūhi Kumoki (nagyapa)
Sarutobi Asuma (apa)
Yūhi Kurenai (anya)
Sarutobi Konohamaru (unokatestvér)

Chakra

Tűz Tűz stílus
Szél Szél stílus
Yin Yin stílus

Jutsui

Démoni illuzió: Fakötöző halál
Repülő Fecske
Szél Elem: Porfelhő technika
Szél Elem: Zöldellő Hegyi Szélvihar

Eszközök

Chakra pengék

Sarutobi Mirai (猿飛ミライ) a Konohagakure nemzetségű, Sarutobi klán kunoichije. A Harmadik Hokage unokája, Sarutobi Asuma és Yūhi Kurenai lánya.

Háttér Szerkesztés

Sarutobi Asuma és Yūhi Kurenai egyetlen gyermeke. Gyerekkorában Shikamaru rendszeresen látogatta őt, illetve édesanyját, ugyanis a férfi ígéretet tett Mirai néhai apjának, hogy vigyázni fog rájuk. A lány nagyon megkedveli Shikamarut, már már bátyjaként tekint rá.

Személyiség Szerkesztés

Két éves gyerekként Mirai mindenkivel nagyon kedves és barátságos volt. Szeretett beceneveket kreálni, így lett Inuzuka Kiba, Akakiba valamint Akamaru, Kibamaru.

Mirai vidám, energikus és kötelesség teljes ahhoz, hogy bármilyen neki adott küldetést elvégezzen. Apja, születése előtt halt meg, és annak ellenére, hogy nem ismerte személyesen, nagy tiszteletben tartja őt. Minden küldetése előtt megemlékszik Asumáról egy róla készült bekeretezett kép előtt.

Kötelességének érzi, hogy megfeleljen apja tanítványának, Shikamarunak, és azt szeretné, hogy büszke legyen rá. Mind a Nara fiú és Asuma is hitt benne, ezért is örökölte meg apja chakra pengéit ami nagy megtiszteltetés az ifjú kunoichinek.

Megjelenés Szerkesztés

Kurenai's child The Last

Csecsemőként egy egyszerű sárga, kék szegélyű kimonót viselt, amelyet egy fehér szárny zárva tartott. A haja a homloka mögött egy kis copfba van fogva. Mirai a ruhája köré világosbarna színű, csíkos szegélyekkel díszített barna ruhát viselt, hasonlóan ahhoz, ahogy az anyja viselte korábbi ruháját. A lábán rózsaszín shinobi szandált visel.

Fiatal felnőttként, fekete középhosszú haja a tarkója felett van megkötve. Piros gyűrűs szemeit anyjától örökölte, ám inkább apjára hasonlít. Tőle örökölte az arcfelépítését is. Szokásos zöld, konohai ninja öltözéket viseli, fekete pulcsival, nadrággal és homlokvédővel.

Képességek Szerkesztés

Mirai az egyik legjobb konohai személyi testőr. A Hetedik Hokage védelmi kíséretének egyik oszlopos tagja.

Ninjutsu Szerkesztés

Mirai használni tudja apja Repülő fecske technikáját. Valamint örökölte a porfelhő technikáját is. Temari által tanított hosszú távú szél elemű technikákat is tud használni.

Genjutsu Szerkesztés

Mirai, anyja által örökölt tehetsége van a genjutsuhoz, aki megtanította neki a Démoni illúzió fakötöző halál technikáját ami elég erős volt ahhoz, hogy a Sharingan-t használó Uchiha Sarada-t is illúzióba bocsájtsa.

Fizikai képesség Szerkesztés

Mirai's Blades

Mint néhai apja, kiemelkedően jó a közelharci küzdelmekben. Jól tanult a fizikai harcos, ezt bizonyítja az is, hogy Uchiha Sarada Sharinganja, nem tudott találni semmilyen tényleges gyenge pontot a harci taktikájában. Képes leküzdeni egyszerre több ellenséget.

Új korszak Szerkesztés

Gyermekkorában Mirai számtalan alkalommal meglátogatta apja sírját. Születése óta ismerte Nara Shikadai-t akivel Mirai kialakított egy testvéries kapcsolatot, ugyanis mindkettőjüket Nara Shikamaru képezte. Rendszeresen kérte Shikadai segítségét ahhoz, hogy kísérletezni és javítani tudjon a genjutsu-ján. Miután végzett az Akadémián Shikamaru a szárnyai alá vette és elképesztő ninját nevelt belőle. Miután megmutatott neki valamit Shikamaru, néhány próbálkozás után már el is sajátította a technikákat.

Amikor Shikadai elkezdett az Akadémiára járni, Mirai felügyelte a képzését azzal a céllal, hogy majd átadja neki azokat a technikákat, amelyeket Shikamaru tanított neki. Miután Mirait előléptették chuuninná, meglátogatta apja sírját, hogy elmondja neki a híreket, azonban találkozott ott Shikamaru-val, aki miután gratulált a friss chuuninnak, átadta Asuma Chakra pengéit.

Érdekesség Szerkesztés

  • A Mirai nevet édesapjától kapta.
  • A "Mirai" (未来) keresztnév azt jelenti, hogy "jövő", míg a "Sarutobi" (猿 飛) családnév azt, hogy "majomugrás".
  • Hobbijai közé tartozik a térképek és képeskönyvek olvasása.