FANDOM

Shin (シ ン, Shin) egy Konohagakurei árva volt, akit a falu Anbu gyakorló osztagába soroztak be.

HáttereSzerkesztés

Annak ellenére, hogy Shin felkészült arra, hogy lemondjon az érzelmeiről, mégis közelebb került egy fiatalab ANBU gyakorló osztag taghoz, Saihoz. Felismerte, Sai tehetségét a művészetekhez és bíztatta, hogy folytassa hobbiát. Sai felnézett rá, mint egy bátyra, elkezdte taniítani a gyakorló osztagos dolgokra, viszont Shin hamarosan meghalt egy ismeretlen betegségben. Elhagyva Sait, Sai csak a kiképzésre koncetrált, elfojtva Shinről emlékeit. Shin halála előtt már eldöntötték, hogy Sainak élet-halál harcot kell vívni a többi gyakorló osztagossal, hogy végleg elfojthassa az érzélmeit. Miután Sai találkozott Uzumaki Narutoval, akiről úgy gondolta, hogy nagyon hasonlít Shinre, Sai emlékei visszatértek, ami mosolyt hozott az arcára.

Az animében, ahol a történetet kibővítették, Sainak és Shinnek halálig tartó harcot kellett vívniuk egymással Shimura Danzou parancsára, hogy teljesen kiölje belőlük az érzelmeiket. Tudván, hogy Shin beteg volt, és bármelyik pillanatban meghalhat, Shin azt mondta Sai-nak, hogy jelentse Danzounak, hogy a harc során megölte. Mielőtt azt mondta, hogy menjen, Shin elmondta Sainak, hogy el kell nyomnia az érzelmeit, különben a küldetések teljesíthetetlenek le
Young Shin

Shin gyerekként

sznek számára amiket gyakorló osztagosként teljesíteni kell. Ahogy Sai elment, hogy jelentsen Danzounak, Shin meghalt.

SzemélyiségeSzerkesztés

Sai szerint Naruto és Shin nagyon hasonlítanak egymásra, ugyanis Shin is hangos, türelmetlen és kifinomulatlan. Shin is nagyon kedves egyéniség volt jó hozzállással a dolgokhoz, mivel bíztatta Sait a rajzolás iránti érdeklődésében. Azt is kijelentette, hogy nagyon állhatatos és szórakozott volt.