FANDOM

A Tripla élű kasza az Akatsukis Hidan elsődleges, legjellegzetesebb fegyvere.

Kinézete Szerkesztés

Maga a fegyver vörös színű, hosszú rúdja végén három, fentről lefele csökkenő hosszúságú kaszaszerűen görbülő éllel. A markolatára egy hosszú zsinór van rögzítve, mely alkalmassá teszi távoli támadások kivitelezésére is. Harcokon kívül Hidan a hátára rögzítve hordja.

Harcban Szerkesztés

Amikor Hidan a kétfarkúval való csata előtt megjegyzi, hogy az ő támadásai a leggyengébbek az Akatsukiban, akkor valószínűleg a kaszájára és a lándzsájára gondol. Ahogy az a sorozat folyamán többször is megfigyelhető, az előbb említett fegyverek inkább Hidan egy sokkal erősebb képességéhez, az Átok Technika:Halálirányító vér jutsuhoz kellenek. A kasza segítségével készíti elő a rituálét(vért szerez az ellenfelétől), míg magát a szertartást a lándzsával hajtja végre.

A kasza egyaránt alkalmas közel- és közepes távolsági harcra is, köszönhetően a markolatra erősített, erős zsinórnak, melynek segítségével bármikor visszahúzhatja eldobott fegyverét, amit visszatéréskor minimálisan képes irányítani.

Ez a képessége főleg Feláldozáskor jó, hisz így nem kell közel mennie az ellenfélhez ha vért akar szerezni tőle, ráadásul a fegyver esetleges elvesztésének kockázata is jelentősen csökken.