Tsuchikage.png

A Tsuchikage (影, szó szerint jelentése: Föld Rejtek) Iwagakure Kage-ja, a falu vezetője. A Tsuchikage-t általában a faluban a legerősebb shinobi-nak tartják. Az Iwagakurei ninják habozás nélkül engedelmeskednek a Tsuchikage minden parancsának. Idővel Iwagakure rossz hírnévre tett szert, azzal a taktikával, amelyet a Tsuchikage alkalmazottai alkalmaztak, például a szövetségek béke idején való kihasználását. A Tsuchikage irodája, Iwagakure legmagasabb épületében található: egy kúp alakú tetős épület, amely Tsuchi jele van (土, szó szerint jelentése: Föld).

Tsuchikagék listája[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az Első Tsuchikage

Első Tsuchikage[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Ishikawa (イ シ カ ワ) volt az első Tsuchikage (初 代 土 影, Shodai Tsuchikage), aki a miután békét kötött a Föld országával, megalapította Iwagakure-t (Kőrejtek). Az anime-ben azt állították, hogy tagja a Kamizuru klánnak. Nagyon keveset lehet róla tudni.

A Második Tsuchikage

Második Tsuchikage[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

(無) volt Iwagakure második Tsuchikage-je (二代 目 土 影, Nidaime Tsuchikage). Mú élete során „Láthatatlan ember”-nek (無人, Null-Man) nevezték el, mivel képes volt teljesen láthatatlanná tenni fizikai formáját, és chakráját. Por elem használó, képes volt az ellenfeleit molekuláris szintre romolni. Képes volt használni mint az öt természeti elemet (Kekkei Tōta). Képes volt "megfeleződni" ezzel egy valós klónt készítve, azonban, ezzel az ereje is megfeleződött. Ő volt Ōnoki mestere.

A Harmadik Tsuchikage

Harmadik Tsuchikage[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Ōnoki (オ オ ノ キ), a harmadik Tsuchikage (三代 土 影, Sandaime Tsuchikage). Mū tanítványa volt. Hasonlóan mesteréhez, ő is Por elem használó. Olyan szóbeszéd terjedt róla és mesteréről, hogy együtt a por elemmel képesek voltak akár egy egész haderőt elpusztítani. A súlytalanná és nehézzé tévő technikái nagy hírnevet hoztak számára. A súlycsökkentésnek hála, akár repülni is képes.

A Negyedik Tsuchikage

Negyedik Tsuchikage[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Kurotsuchi (黒 ツ チ), a harmadik Tsuchikage unokája és az első Tsuchikage leszármazottja. Később követte elődjeit, és ő lett a negyedik Tsuchikage (代 目 土 影, Yondaime Tsuchikage) a negyedik Shinobi háború után.

Ez az, megcsináltuk!
Narutookay.jpeg
Ez egy kiemelt cikk!
A kiemelt cikk státuszt pedig csak a legjobb cikkek kaphatják meg. Tehát ez a cikk formailag, képileg, nyelvtanilag is kiváló. Kérjük, hogy ezt a cikket fokozott óvatossággal szerkeszd, nagyobb változtatások előtt pedig írj a cikk vitalapjára. Köszönjük!