FANDOM

Uchiha Izumi

Izumigyerek

うちはイズミ

Szinkronhangok

Japán

Akiha Matsui 

Angol

Cassandra Morris

Személyes
Nem

Nő Nő

Státusz

Elhunyt

Kekkei Genkai

Sharingan Sharingan

Hovatartozás

Konoha Konohagakure

Klán

Uchiha Uchiha klán

Ninja
Rang

I. rész: Genin

Akadémiát végezte

11 évesen

Családja
 
Uchiha Hazuki (anya)

Uchiha Izumi (うちはイズミ) egy Konohagakure-i kunoichi, valamint az Uchiha klán tagja. Gyerekkora óta gyengéd érzelmeket táplál Uchiha Itachi iránt.

Háttér Szerkesztés

Izumi az Uchiha klánban született, mivel anyja tagja volt, de az apja nem. Izumi nem volt a klán elismert tagja, mivel édesanyja elhagyta a klánt, hogy feleségül menjen Izumi apjához, bár ő megtartotta az Uchiha nevet.

Az animében Izumi találkozik Itachi-val, mielőtt beiratkozik az akadémiára. Amikor a többi gyerek elkezdi zaklatni Itachi-t, megvédi őt, és elrendeli, hogy hagyják őt egyedül, de Itachi megfélemlíti az elkövetőket. A Kyuubi támadásának éjszakáján Izumi a szüleiért sír és Itachi találja meg, aki megmentette őt a törmelék elől. A csecsemő Sasuke mellett menedéket keresnek egy menedékházban. Ezt követően köszönetet mond Itachi-nak, hogy megmentette őt, és megkérdezi, hogy tarthatja-e Sasukét, amelyre Itachi nemmel válaszol, mert Sasuke sírni fog. Izumi kitart, de Sasuke sír, és Itachi visszaveszi, ami Sasuke boldoggá teszi, de ez Izumi-t idegesíti.

Az Uchiha mészárlásnál Itachi ölte meg. Halála előtt mutatott neki egy jövőt, amiben közös családjuk van és együtt öregszenek meg. Izumi, miután végignézte az "életét", Itachi karjaiba esett és azt mondta: Kszönöm. 

Személyiség Szerkesztés

Itachi Rescuing Izumi

Izumit egy kedves és figyelmes lánynak írták le. Az apja áldozata után Izumi-t traumatizálták és hibáztatták. Azóta úgy döntött, hogy az apja példájaként érezhetően erősebbé válik, hogy segítsen másoknak, mint az apja. Emiatt Izumi soha nem esett bele a gyűlöletkáromlásba, ellentétben a többi embertársaival. Annak ellenére, hogy úgy tűnt, hogy nem tartja bizalmát a klán többi tagjától, mint Itachi és Shisui , még mindig nagy büszkesége és hite volt a klánjában, miközben nem volt hajlandó elhinni, hogy egy Uchiha felidézi Kuramát, hogy olyan halált és pusztítást okozzon, ami megragadta apja életét .