ნარუტოპედია Wiki
Advertisement

კილერ ბი (キラービー, კილერ ბი) კომოგარუკელი შინობი. ის რვა კუდას ბოლო ჯინჩურიკია. თუმცა მისი წინამორბედებისგან განსხვავებით მან შეძლო გიუკისთან დამეგობრაბა და მისი ძალების სოფლისთვის მოხმარება. მიუხედავად სოფლის დაცვისა ის მიისწრაფვის რომ გახდეს მსოფლიოში პირველი რეპერი. კილერ ბი ძალიან ამაყობს თავისი ძალებით და ხალხისგა ის ითხოვს პატივისცემას და იმას რომ მას დაარქვან '''''ბატონი ჯინჩურიკი (人柱力様, Jinchūriki-sama) ''''', ხოლო რვა კუდა გიუკუს ''''ბატონი რვა კუდა (八尾様, Hachibi-sama)''''.

შეხედულობა

კილერ ბის აქვს მუქი კანი და კუნთოვანი აღნაგობა თეთრი თმით. მის მარჯვენა ხელზე აქვს კანჯის ტატუ რომელიც ნიშნავს "რკინას" (鉄, tetsu), რომელიც არის "რკინის ჯავშნის ბეჭედი" ], რომელიც გამოიყენებოდა გიუკუს ჩასაბეწდად. ხოლო მარცხენა ლოყაზე აქვს ხარის რქის ტატუ რომელიც რვა კუდას აღნიშნავს. ასევე მის ზედა ტუჩს ოდნავ მუქი ელფერი აქვს, ვიდრე ქვედას. კილერ ბი ატარებს ოვალური ფორმის სათვალე და თეთრი ფერის შუბლის დამცავი. მას ასევე აქვს თავისი სოფლის სტანდარტული ქურთუკი, ერთი თასმაზე, ერთ მხარზე, და გრძელი, წითელი თოკის ქამარი მიბმული წელზე, სტანდარტული კომოგარეკული ხელი და წვივის დამცავი, შინობი სანდლები და თეთრი შარფი კისერზე. მას თავდაპირველად შვიდი ხმალი ეჭირა ზურგზე, მაგრამ ახლა მხოლოდ ორ ხმალს ატარებს ზურგზე და დანარჩენს სამეჰადაში (მგრძნობიარე ხმალი რომელიც შვიდი ნინძის ხმლიდან ერთერთია) ინახავს.

შესაძლებლობები

როგორც რვა კუდას ჯინჩურიკი რომელმაც პირველად დაუმეგობრდა გიუკუს მან თავიდან ბოლომდე აითვისა მისი ძალები და ერთ-ერთი ყველაძე ძლიერი შინობი გახდა. ის ასევე იყენებდა გასაოცარ 7 ხმლის ტექნიკას. და ასევე მას ეკუთვნის შვიდი ნინძის ლეგენდალური ხმლიდან ერთ-ერთი "სამეჰადა". ის ასევე იყენებს ელვის გამოშვებას, ცეცხლის გამოშვებას, წყლის გამოშვებას და იანის გამოშვებას.

Advertisement