FANDOM

A (エー, Ē) był Pierwszym Raikage (初代雷影, Shodai Raikage; dosł. „Pierwszy Cień Błyskawicy”) i założycielem Kumogakure w Kraju Błyskawic.

Przeszłość

First Gokage summit

Pierwsze w historii zwołanie Szczytu Kage.

Podczas pierwszego w historii Szczytu Kage towarzyszył mu przyszły Drugi Raikage. Usiadł obok reszty Kage i powiedział Hashiramie, że kłanianie się innym Kage nie jest cechą lidera. Po wypowiedzi Kazekage, który zamiast Ogoniastej Bestii wolał pieniądze i część ziem Konohy, wyraził oburzenie. Patrzył ze skupieniem na Hashirame, który starał się przemówić do kłócących się Kage.

Osobowość

Chociaż nie wiele wiadomo o jego osobowości, Pierwszy miał zwyczaj kończyć każde zdanie słowem "yo" (よ). Zwykł również składać ramiona podobnie jak jego następcy. Uważał, że shinobi nigdy nie powinien łatwo opuszczać głowy.

Wygląd

First Raikage

Pierwszy Raikage bez charakterystycznego nakrycia głowy.

Pierwszy Raikage był ciemnoskórym mężczyzną ze zmarszczkami pod oczami i czarnymi, kudłatymi włosami częściowo osłoniętych opaską. Nosił ciemne kimono z wysokim kołnierzem, ciemne spodnie wiązane szarfą, jasny szalik na szyi oraz małe kolczyki.

Część II

Kaguya Ōtsutsuki Atakuje

Combined Kage summoning

Wzywanie dusz zmarłych Kage.

Podobnie jak reszta zmarłych Kage, jego dusza została wezwana ze świata zmarłych przez Hagoromo Ōtsutsuki do pomocy w walce z Kaguyą.

Ciekawostki

  • Pod względem wyglądu Pierwszy Raikage jest podobny do popularnego afroamerykańskiego muzyka Jimi Hendrixa.

Źródła