FANDOM

Amachi (アマチ, Amachi) jest medycznym ninją i naukowcem, który był sługą Orochimaru.

Przeszłość

On i Orochimaru terroryzowali mieszkańców kraju Morza i porywali obywateli (w tym Isaribi) do ich śmiertelnych eksperymentów, chcąc zrobić wyjątkowego podwodnego ninja, służącego Orochimaru. Kiedy Isaribi okazała się udanym eksperymentem, rozkazał jej napadać na statki, obiecując powrót do normalnej formy, choć wiedział, że było to niemożliwe. Wydaje się także, że współpracował z Orochimaru, jeszcze w czasach, kiedy Anko Mitarashi była uczennicą wężowego Sannina.

Umiejętności

Amachi jest medycznym ninja. Używa skalpela jako narzędzia. Ze względu na eksperymenty na sobie może zmieniać się w morską hybrydę. Nie może jednak w tej formie używać technik wody. Jest jedynie w stanie zaatakować ogromnym wybuchem wody, który tworzy się z silnego strumienia wydostającego się z ust.

Część I

Misja Złapania Kaimy

Kaimaform

Amachi w postaci morskiego potwora

Znacznie później, Yoroi Akadō i Misumi Tsurugi dołączyli do niego, w roli ochroniarzy i asystentów. Zamierzał kraść złoto z nadchodzących statków i manipulować Isaribi, by kontynuowała ataki. Wyszło również na jaw, że planował przez wykorzystanie swoich eksperymentów zemścić się na Orochimaru, który anulował projekt podwodnych ninja z powodu utraty ogromnych ilości ludzi. W ostatecznej konfrontacji z Anko, Naruto Uzumakim, Ino Yamanaką i Shino Aburame wezwał Umibōzu, niezniszczalnego stwora, a później przekształcił się w Formę Kaima. Został pokonany przez Naruto, który użył czakry Dziewięcioogoniastego i został złapany przez zespół Anko. Po schwytaniu wspomniał, że nie znał drogi do wyleczenia Isaribi i planował wykorzystywać ją do momentu, gdy będzie bezużyteczna. Naruto był w szoku i próbował go uderzyć, ale Anko powstrzymała go i sama zaatakowała.