FANDOM

Amai (アマイ, Amai) jest medycznym ninja z Kumogakure.

Przeszłość

Podczas misji z Czwartym Raikage, Karai został ubezwłasnowolniony i przyprowadzony do Amaia na leczenie. Choć jego grupa z powodzeniem zdobyła zwój, to nie był w stanie uleczyć Karaia. W tym czasie zobaczył Tsunade w mieście i zgłosił to do Raikage. Choć Karai sprzeciwił się temu, Raikage zauważył, że Tsunade będzie musiała go uzdrowić. Kiedy spotkali Tsunade, Amai błagał ją o uzdrowienie jego towarzysza, mimo jej odmowy z powodu złej krwi między dwoma narodami. Później pomagał Shizune podczas procedury usuwania eksplodującego robaka z klatki piersiowej Karaia.

Osobowość

Amai jest obowiązkowym shinobi, gotowym zrobić co tylko może, aby pomóc i poprawić swoje zdolności, ale jednocześnie jest świadomy swoich ograniczeń. Jest mniej ostrożny wobec innych narodów niż jego towarzysze, chcąc zapytać Tsunade o pomoc. Jest pozornie dość miękki według Karaia.

Wygląd

Amai jest młodym człowiekiem o brązowych włosach, ma długą grzywkę osłoną wiszącą nad jego ochraniaczem oraz ciemne oczy. Nosi standardowy mundur Kumogakure z zasuniętym kołnierzem i bez rękawów.

Umiejętności

Amai jest wyszkolonym medycznym ninja, zdolnym do używania Shōsen Jutsu i może nawet używać go do wykonywania hemostazy w celu kontroli krwawienia podczas operacji jego towarzysza.

Ciekawostki

  • "Amai" (甘い) dosłownie znaczy "słodki".