FANDOM

Aniki (兄贵, Aniki) jest członkiem Triady Moya.

Przeszłość

Podczas gdy Aniki posiadał jakieś tam umiejętności ninja, wolał razem ze swoim zespołem robić dziwaczne rzeczy, jak np; przyciągać kobiety. Aniki próbował kiedyś uwieść kobietę, która go nie lubiła, a Kakashi Hatake wkroczył, aby ją uratować. To rozłościło go i jego zespól i przysięgli zemstę na nim.

Wygląd

Ma zakrzywione bokobrody i jest lekko łysiejący. To wszystko jest zasłonięte, gdy nosi mundur, a jego maska pokrywa prawie całą twarz.

Umiejętności

Choć twierdzi, że jest ninja, Aniki i jego dwóch towarzyszy nie posiada praktycznie żadnych umiejętności ninja, co zostało sprawdzone, podczas gdy Aniki przebrał się za menadżera gospody, za pomocą maski, zamiast prostej Techniki Transformacji. Brak im również umiejętności ukrywania się, gdy Kakashi natychmiast zorientował się, że ukrywali się w beczce przez cały czas. Ogólnie rzecz biorąc, Aniki jest najmądrzejszy z trzech, ale to nie daje dużo do mówienia.

Aniki sam zdaje się mieć pewne doświadczenie w dziedzinie chemii, gdy udało mu się wymyślać różne rodzaje trucizn do użycia przeciwko Kakashi. Jednak ich zabawne efekty, takie jak dokonanie czkawki u ofiary, śmiania się czy unieustającego płakania, aż do śmierci. W zakresie stosowania trucizny, Aniki jest mało umiejętny co do tego. Choć udało mu się opryskać żywność z trucizną z czkawką, Kakashi nie chciał jeść tego, twierdząc, że coś nie w porządku. Również, gdy rzucił rzutką z trucizną od śmiechu, Kakashi łatwo to uniknął.

Część I

Podczas gdy oni mają posiadali pewne umiejętności ninja, Aniki i jego zespół woleli podrywać kobiety. Aniki kiedyś próbował uwieść kobietę, której się nie podobał, a Kakashi Hatake wkroczył aby ją uratować. To rozzłościło Anikiego i jego kolegów z zespołu, powdując, że chcą zabić Kakashiego dla zemsty. Wszystkie ich komiczne próby w odcinku 101 Naruto nie powiodły się, a na końcu Kakashi zwabił ich i łatwo pokonał, ignorując ich zarzuty, i związał ich w poplątane liny tak jak to zrobił trzy lata temu.

Ciekawostki