Naruto Wiki
Advertisement
Naruto Wiki

Barion Mōdo (重粒子モード) to wyjątkowa transformacja używana przez Kuramę i jego jinchūriki.

Przegląd

W procesie podobnym do syntezy jądrowej, czakra Naruto i Kuramy są zużywane jako surowce do produkcji nowego rodzaju energii. Kiedy jest używany, dramatycznie zwiększa refleks, szybkość i moc Naruto do takich skrajności, że nawet przewyższa możliwości Isshiki Ōtsutsukiego, pozwalając mu wyrwać czarne pręty Ōtsutsuki z powietrza, zanim zostaną widocznie powiększone. Naruto może również wchodzić w interakcje z czarnymi kostkami Isshiki bez zakłócania zmysłów. [1]

Z powodu skrajnego ryzyka śmierci, zużycia energii, Kurama ostrzega Naruto, aby nie wykonywał żadnych niepotrzebnych ruchów ani nie działał na żadne zabłąkane myśli, mówiąc mu, aby skupił się tylko na najbardziej obliczonych ruchach, aby utrzymać aktywację trybu barionowego tak długo, jak to możliwe. Kurama zauważa, że ​​tryb barionowy skraca żywotność użytkownika, a ponieważ wszystkie czakry są połączone, ta sama moc, która jest wytwarzana z fragmentów ich życia, również działa, aby skrócić żywotność przeciwnika w kontakcie. Służy to drastycznemu skróceniu żywotności Isshiki z dwudziestu godzin do zaledwie dziesięciu minut. To wyjątkowa transformacja stosowana przez Naruto Uzumakiego. [1]

Ciekawostki

  • Bariony to ciężkie cząstki subatomowe złożone z trzech kwarków.

Zobacz Też

Źródła

  1. 1,0 1,1 Boruto rozdział 52
Advertisement