FANDOM

Baru Uchiha (うちはバル, Uchiha Baru) był shinobi z klanu Uchiha.

Przeszłość

Urodzony w klanie Uchiha, Rai obudził Sharingana w młodości, jak również przebudził swój własny Mangekyō Sharingan.

Podczas ciągłej walki między kilkoma klanami shinobi, Rai i członkowie jego klanu zmierzyli się siłą wroga, która szybko unicestwiła towarzyszy Raia przy pomocy pułapki. Jednak Rai zmienił wynik walki poświęcając jedno oko, aby używać Izanagi. Po pokonaniu wroga, Baru zakwestionował przywództwo Raia i zabił go samemu używając Izanagi. Jednakże on także został zabity przez innego członka klanu, kiedy świętował swoje zwycięstwo.

Wygląd

Baru był młodym mężczyzną z ciemnymi włosami do ramion i ciemnymi oczami. Nosił standardowy strój klanu Uchiha z symbol klanu na płaszczu. Nosił pas przełożony po przekątnej od prawego ramienia z jednym woreczkiem przyczepionym powyżej klatki piersiowej. Nosił także miecz przyczepiony przy lewym biodrze przez biały pas i dwa małe woreczki na sprzęt z tyłu. Jego Mangekyō Sharingan, miał czarny trójkątny kształt.

Umiejętności

Niewiele wiadomo o zdolnościach Baru, tylko tyle, że przebudził Sharingan i był w stanie wykorzystać zakazaną technikę klanu Uchiha Izanagi. Posiadał również Mangekyō Sharingan, który ukazał się jako prosty trójkąt z krzywymi obok każdego z boków trójkąta. Był wyszkolony w kenjutsu, gdyż nosił ze sobą miecz.