FANDOM

Biegnij! Curry życia (走れ!!!生命のカレー, Hashire!!! Seimei no karē) jest 157. odcinkiem anime Naruto.

Opis

Odcinek zaczyna się od walki Raigi z Rockiem Lee. W tym samym czasie Tenten wraz z Ranmaru, Sanshō i Karashi biegną na pole bitwy by podać walczącym curry życia. Po drodze spotykają obolałego Lee, któremu podają jedzenie. Jak się okazuje, podczas przyrządzania curry, jako jeden ze składników, zostało (przypadkowo) dodane wino, w wyniku czego Lee się upija i przechodzi do stylu mistrza pijanej pięści. Zupełnie przeciwnie działa to na Nejiego, który za każdym razem po spożyciu curry mdleje. Ranmaru ukazuje się Raidze. Przekonuje go, że reszta nie żyje, na powrót stając się jego oczami i uszami. Raiga bierze go na ramię, a młody chłopak wytwarza wokół nich gęstą mgłę i kieruje swojego partnera (który nic nie widzi, ale ufa mu bezgranicznie) wprost do przepaści w celu popełnienia samobójstwa, by odpokutować wcześniejsze grzechy. Przeszkadza im w tym pijany Lee. Na powrót rozpoczyna się walka między Lee a Raigą, natomiast Naruto ratuje Ranmaru przed śmiercią. Gdy Raiga ma zamiar zabić Rocka Lee, w jego obronie staje młody chłopak. Raiga uznaje to za zdradę i chce zabić byłego towarzysza. Naruto tłumaczy Ranmaru, że teraz jest wolny i "lepiej śmiać się z każdym niż płakać z nim". Dzięki Klonom Jutsu spycha rywala, który w czasie lotu w dół, popełnia samobójstwo, dając Ranmaru wolność. Odcinek kończy się gdy cała paczka przyjaciół opuszcza domek Sanshō wraca do Konohy, zostawiając Karashiego i Ranmaru pod jej opieką.