FANDOM

Boskie Drzewo (神樹, Shinju) jest 381. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Sentymentalnie zamyślony, dumny z rozwoju swego syna, Minato stwierdza, że jego obecność dodaje mu poczucie pewności. Czuje, że razem mogą zrobić wszystko. Następnie stwierdza, że to uczucie przypomina mu czasy spędzone ze zmarłą już żoną. Z łzami w oczach zwraca się do Naruto i stwierdza, że chciałby spędzić z nim więcej czasu oraz ma jeszcze bardzo dużo do powiedzenia. Naruto jednak oznajmia, że to nie jest niezbędne, mężczyźni rozumieją swoje uczucia bez wymiany słów. Chwilę potem Naruto przygotowuje się do ataku na Obito, wchodzi w Tryb Ogoniastej Bestii, po czym zamierza zaatakować. Tobirama widząc niedbałość Naruto, sarkastycznie krzyczy do niego, że wierzy w jego inteligencję. Ma również nadzieję, że nie zapomniał, że na jinchūriki Dziesięcioogoniastego działają tylko techniki wzmocnione Trybem Mędrca. Wątpliwości Drugiego okazały się słuszne, Naruto zapomniał o tym fakcie i zaczął panikować. Kurama widząc to, wybuchł śmiechem, po czym dodał, że Uzumaki głupotą przewyższa wszystkich Hokage razem wziętych. Naruto przypomina Kuramie, że nie mógł połączyć Trybu Mędrca z jego czakrą. Bestia zauważa jednak, że udało się w ten sposób wymieszać czakrę podczas rozmowy z Nagato. Naruto połączył więc czakrę energii naturalnej z Trybem Ogoniastej Bestii. Druga połowa Kuramy zwraca się do Minato, by ten zrobił to samo, aby zapewnić wsparcie swemu synowi. Dzięki pomocy Tobiramy, Naruto oraz Minato udało się skutecznie zaatakować Obito, który w ostatniej chwili uchronił się przed atakiem przy użyciu ramion czakry oraz czarnej substancji. W celu zniszczenia Kul Szukających Prawdy, Czwarty wraz z synem przygotowali parę Kul Ogoniastych Bestii, do których obaj dodali energię naturalną. Obito postanawia upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, po czym wypuszcza Jūbiego. W ten sposób obronił się przed atakiem oraz rozpoczął dalszą fazę planu. Ciało Dziesięcioogoniastego rozpoczęło przyjmować formę Boskiego Drzewa. Bariera została opuszczona, Shinju rozpoczęło absorbowanie czakry sojuszu. Gyūki zwraca się do Killera B i informuje go o tym, że to już ostateczna forma Dziesięcioogoniastego. Hashirama widząc, co się dzieje, jest wstrząśnięty. Madara wyjaśnia mu sytuację oraz opowiada o historii pochodzenia shinobi. Następnie ujawnia również, co odkrył na Kamiennej Tablicy w Świątynia Naka. Madara mówi o bezwartościowej rzeczywistości oraz przeznaczeniu wszystkich ludzi. Obito zatrzymuje gałęzie Świętego Drzewa i stwierdza, że wystarczająco dużo już wycierpieli. Wkrótce ich nieszczęście dobiegnie końca, gdy kwiat na szczycie zakwitnie, aktywowane zostanie Nieskończone Tsukuyomi.

Ciekawostki