FANDOM

Byakuren (白連, Byakuren) był Pierwszym Mizukage (初代水影, Shodai Mizukage; dosł. Pierwszy Cień Wody) oraz założycielem Kirigakure w Kraju Wody.

Przeszłość

First Gokage summit

Pierwsze w historii spotkanie Pięciu Kage.

Na pierwszym spotkaniu pięciu Kage widzimy go siedzącego wraz z resztą głów wiosek, stoi za nim jego ochroniarz, przyszły Trzeci Mizukage. Pierwszy był bardzo spokojny póki Kazekage zaproponował, by Sunagakure zamiast otrzymać jedną z ogoniastych bestii dostała część ziemi Konohagakure i 30% z tego co zapłacą inne wioski.

Osobowość

Chociaż nie wiele wiemy o jego osobowości to wydaje się być z natury ostrożnym i szczerym człowiekiem. Stara się nie przebierać w słowa z Kazekage. Gdy nic nie wskazywało na to, żeby Pierwszy Kazekage chciał obniżyć nieco stawiane przez siebie warunki, Mizukage zauważył, że jeśli Sunagakure zdecyduje się ich zaatakować to inne kraje mogą połączyć siły i ich zniszczyć.

Wygląd

First Mizukage

Byakuren w kapeluszu Mizukage.

Jest mężczyzną w podeszłym wieku, jego długie, siwe włosy wraz z brodą i wąsami zasłaniały część jego twarzy. Miał bliznę biegnącą przez jego lewe oko. Jego zęby są nieco trójkątne i wydają się być bardzo ostre, co jest charakterystyczne dla shinobi z Kirigakure. Nosił na sobie luźne, jasne kimono i parę ciemnych spodni. Jego prawe oko jest czarne, natomiast lewe jest białe.

Część II

Kaguya Ōtsutsuki Atakuje

Combined Kage summoning

Wzywanie dusz zmarłych Kage.

Po zapieczętowaniu Kaguyi przez Naruto i Sasuke on i inne osoby rangi Kage zostali wezwani przez Hagoromo Ōtsutsuki do pomocy mu, aby sprowadzić drużynę 7, Ogoniaste Bestie i Madarę Uchiha z wymiaru Kaguyi. Zachwycał się on widokiem wszystkich Ogoniastych Bestii w jednym miejscu, po czym jego dusza oraz innych Kage zostaje odesłana.

Ciekawostki

  • Jego oczy są innego koloru, natomiast ukazane w Anime wydają się być podobne.

Źródła