FANDOM

Bym mógł być sobą (ボクがボクであるために, Boku ga boku de aru tame ni) jest 585. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Po zakończeniu wspomnień o swoim dzieciństwie, Kabuto mówi braciom, że po asymilacji DNA Orochimaru kontynuował dodawanie rzeczy do siebie i jako jego pionki mieli pokaz jego własnej mocy i nie pozwoli Itachiemu sprzeciwiać się mu. Nawet jeśli Itachi odrzuca to, co Kabuto mówi, Yakushi naciska swoim atakiem. Gdy Sakon wychodzi z podstawy wężowego ogona, każe mu użyć techniki Ataku Bliźniaczych Demonów, by zmienił się w Jirōbō, który wtedy używa techniki Uwolnienie Ziemi: Powrót Brzegu Ziemi, by rozdzielić krąg płomieni, który rodzeństwo Uchiha stworzyło wokół siebie. Nie dając im czasu na reakcję, sprowadza następnie Kidōmaru, używając poprzez niego techniki Odwijanej Pajęczej Sieci, by schwytać braci — ci używają Amaterasu, by spalić sieć, której nie można przeciąć. Pojawiając się za braćmi i produkując następnie Kimimaro, każe mu użyć techniki Tańca Sadzonej Paproci, by zablokować przestrzeń za nimi, podczas stworzenia kolejnej sieci wokół nich, efektywnie zamykając braci w klatce. Po tym jak udaje im się uciec, Kabuto używa Tayuyi i jej techniki Demoniczny Flet: Widmowe Łańcuchy Dźwięku do zaatakowania rodzeństwa słuchowym genjutsu efektywnie unieruchamiając ich. Sprowadzając ostatecznie samego Orochimaru, Kabuto zmienia go w jego formę białego węża i atakuje braci. Jednakże udaje im się znaleźć drogę ucieczki przed genjutsu i rozpraszają je przez rzucenie genjutsu na samych siebie. Jednakże Kabuto, pojawia się z ust węży wraz z atakiem z zaskoczenia i przecina Itachiego, stwierdzając, że geniusz, który miał wszystko nie może zrozumieć go, pragnącego znaleźć prawdziwego siebie i deklaruje, że nikt nie powstrzyma go w jego drodze do tego.