FANDOM

Chōbee Akimichi (秋道チョウベエ, Akimichi Chōbee) jest członkiem klanu Akimichi z Konohagakure.

Osobowość

Tak jak jego bratanek/siostrzeniec oraz wnuczka stryjeczna, Chōbee posiada wielką miłość do chipsów ziemniaczanych. Został również ukazany jako bardzo optymistyczna osoba.

Wygląd

Tak jak reszta członków jego klanu, Chōbee posiada pulchną budowę ciała oraz wyodrębnione ślady na policzkach. Jest dość niski jak na mężczyznę w średnim wieku z trójkątną bródką i wąsami, które posiadają kanciaste końce. Jego włosy i wąsy są w kolorze brązowym. Nosi małą parę okularów, strój podobny do samurajów, który składa się z zielonego stroju ze zbroją, która posiada znak kanji oznaczający "jedzenie" (, shoku), parę czerwonych spodni i czarne sandały.

Umiejętności

Chōbee jest bardzo zwinny w walce. Przeciwko Drużynie Konohamaru był w stanie płynnie odpierać ich połączone ataki. Udowodnił także godną uwagi sprawność w sekretnych technikach swojego klanu, będąc w stanie użyć techniki Bubun Baika no Jutsu jako silnej obrony do odepchnięcia ulepszonego za pomocą czakry ciosu Sarady Uchiha.