FANDOM

Ciężar bycia Kage (影を背負う, Kage o seou) jest 588. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Gdy Kabuto pozostaje ubezwłasnowolniony przez Izanami, Sasuke pyta Itachiego czy cofnięcie Wskrzeszenia Nieczystego Świata nie oznacza, że Itachi również zniknie. Oświadczając, że nie ma już więcej powiązań ze światem żywych, Itachi zauważa, że jest dumny z tego, że był w stanie ochronić Konohagakure ponownie. Rozwścieczony słysząc motywy Itachiego, Sasuke stwierdza, że podczas gdy może wybaczyć swojemu bratu, nigdy nie wybaczy wiosce za to co uczynili. To prowadzi Itachiego do powiedzenia swojemu małemu bratu, że nie będzie tym, który go zmieni i robił to, by pomóc Naruto Uzumakiemu — któremu powierzył to zadanie. Itachi wtedy przystępuje do podniesienia rogówek nad oczami Kabuto i użycia genjutsu w celu poznania pieczęci potrzebnej do zatrzymania Wskrzeszenia Nieczystego Świata. Tymczasem, pięciu Kage stawia czoła dwudziestu pięciu drewnianym klonom Madary uzbrojonym w Susanoo. Wśród całego zamętu bitewnego, Ōnoki zachęca ich do walki, gdyż zostało im powierzone wielkie zadanie, przy którym nie mogą zawieść. Madara zauważa, że musi złamać wolę Ōnokiego, gdyż jest najbardziej uciążliwy z ich wszystkich. Zbierając się, Tsunade transferuje czakrę do Ōnokiego, który używa na dużą skalę Uwolnienia Pyłu: Technika Oderwania się Prymitywnego Świata czym udaje się zetrzeć dwadzieścia pięć klonów i część prawdziwego Madary za jednym zamachem. Rozdzielając sześcian w środku, Mei uwalnia Uwolnienie Wody: Technika Pocisku Wodnego Smoka, do której A dodaje błyskawicę. Kontakt z tym sprawia, że Madara ma opóźniony czas na reakcję. Gdy Madara przygotowuje się do kontrowania, zostaje ujawnione, że piasek został również ukryty w smoku, którego Gaara używa, by związać ruchy Madary w celu stworzenia luki dla Ōnokiego do użycia kolejnego Uwolnienia Pyłu dając czas na zapieczętowanie go z powodu procesu regeneracyjnego. Po tym jak deklarują, że była to moc pięciu Kage, Madara komplementuje im twierdząc, że może odpowiedzieć również swoją pełną mocą. Wtedy uwalnia kompletną wersję Susanoo zauważając, że pomoże im to zrozumieć jak daremne były ich wysiłki, niezależnie od bycia Kage.