FANDOM

Coś, co zapełni dziurę (埋めるもの, Umeru Mono) jest 372. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Dziesięcioogoniasty przygotował ogromną Kulę Ogoniastej Bestii, którą chciał zniszczyć większość wojska Zjednoczonych Sił Shinobi. Shikamaru opracował plan, który przy pomocy techniki Ino przekazał wszystkim shinobi na polu walki. Celem każdego było stworzenie bariery, natomiast Killer B uderzał Kulą w celu zmiany trajektorii lotu. Niestety plan nie wypalił, a atak bestii z łatwością zniszczył wszystkie bariery. Nagle ogromna Kula Bestii zniknęła. Na front dotarł jeden z wskrzeszonych Hokage, Minato, który w ostatniej chwili przeniósł atak, chroniąc tym samym siły sojuszu. Nieco później dociera również reszta byłych Hokage, Madara natychmiast chce walczyć z Hashiramą, jednak ten stwierdza, że najpierw musi zająć się Dziesięcioogoniastym. Pierwszy natychmiast unieruchamia bestię i rozpoczyna tworzenie bariery wokół niej. Następnie przybywa Sasuke oraz Jūgo. Zaskoczeni shinobi zastanawiają się co młody Uchiha robi na wojnie, ten oznajmia, że postanowił bronić Konohy oraz w przyszłości zamierza zostać Hokage. Drużyna 7 w pełnym składzie przygotowuje się do ataku na Dziesięcioogoniastego. Tymczasem Obito wciąż krytykuje Kakashiego i jego zdanie o teraźniejszym świecie. Kakashi jednak stwierdza, że ludzie, którzy wyzbywają się swych uczuć są znacznie gorsi od śmieci i zauważa, że towarzysze będą tym, co wypełni dziurę w jego sercu.