FANDOM

Czas braci (兄弟の時間, Kyōdai no Jikan) jest 580. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Kabuto wypuszcza swoją technikę na braci. Gdy Itachi biegnie, zostają wywołane oślepiające światło i brutalne wibracje powietrzne. Sasuke i Itachi są sparaliżowani przez wibracje w powietrzu, ale Kabuto jest ciągle w stanie poruszać się z powodu jego skroplonego ciała i widzieć za pomocą swoich rogówek. Kabuto idzie najpierw po Sasuke. Itachi ochrania go Susanoo. Itachi wyjaśnia, że wiedział jak Kabuto zamierza atakować, więc mógł właściwie zadziałać i wyjaśnia, że nie jest sensorem, a był nim Nagato. Kabuto skacze na sufit. Itachi mówi Sasuke by przypomniał sobie plan jakiego użyli, gdy poszli na wspólną misję. Sasuke przypomina sobie polowanie na ogromnego dzika, gdy wprowadza plan w życie razem z bratem. Sasuke myśli że ma Kabuto, ale jest zszokowany widząc jak Kabuto przebija Itachiego. Ciało Itachiego okazuje się być kruczym klonem, a prawdziwy Itachi kontratakuje, przecinając kawałek rogu Kabuto. Itachi i Sasuke wspominają czas który spędzili razem i przygotowują się złapać węża, gdy Kabuto stwierdza że zajmie trochę czasu przyzwyczajenie się do rogów.