Ta technika umożliwia użytkownikowi stworzenie ogromnej, humanoidalnej kreatury składającej się ze skały, która może być wydalona z ust użytkownika lub utworzona z pobliskiego otoczenia, wcześniejszego źródła ziemi.[1]

Rozmiar golema różni się w zależności od użycia, ale zawsze odznacza się dość brutalną siła, będąca w stanie przegryźć i rozerwać klona Białego Zetsu z łatwością, używając zaledwie swoich ust i dłoni odpowiednio.[2] Jest również bardzo wytrzymały, ponieważ został całkowicie nienaruszony po uderzeniu przez potężną eksplozję, zdetonowaną bezpośrednio przy nim.[3] To sprawia, że golem jest idealny, czy to służąc jako dodatkowe wsparcie lub po prostu jako ruchoma tarcza.[4]

Ciekawostki

  • Podczas gdy w mandze technika jest tylko opisywana jako Skalny Golem (岩のゴーレム, Iwa no Gōremu), jest wyraźnie wymieniona w Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations.
  • Podobnie do wielu technik z Kumogakure, nazwa z gry dla tej techniki ma w sobie angielskie słowo z danym kanji, które trochę pasuje do wymowy.

Źródła

  1. Naruto rozdział 563, strona 11
  2. Naruto rozdział 466, strona 13
  3. Naruto rozdział 514, strona 3
  4. Naruto rozdział 563, strona 10

... więcej o „Doton: Gōremu no Jutsu
466 (Rozdział) +
Uwolnienie Ziemi: Technika Silnego Wojowniczego Sługi +
土遁・剛隷武の術 +
Ofensywna +  oraz Defensywna +
Doton: Gōremu no Jutsu +
Akatsuchi (

) +, Ōnoki (

) +  oraz  (Gra) +
Anime +, Manga +  oraz Gra +
Krótki +, Średni +  oraz Daleki +