FANDOM

Drogowskaz ponownego spotkania (再会の道標, Saikai no michishirube) jest 576. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Po tym jak Sasuke namierza Itachiego, zaczyna ścigać swojego brata. Gdy Itachi odmawia zostania ze względu na misję, Sasuke próbuje użyć Susanoo do zatrzymania go, ale Itachi kontruje własnym. Podczas pościgu przez Sasuka brata, dwójka ma konwersację. Gdzie indziej, regenerujący się Madara decyduje obrać sobie za cel Tsunade, po zrozumieniu, że jest Senju. Uznając, że jest słabą kobietą, która najwyraźniej nie odziedziczyła nic po Hashiramie, który był o większych umiejętnościach w medycznym ninjutsu niż ona, stwierdza, że bardziej od słabych osób, nienawidzi słabych Senju. Jednakże Tsunade odrzuca jego stwierdzenia, mówiąc mu że nawet jeśli nie odziedziczyła Uwolnienia Drewna, który jej dziadek posiadał i że był bardziej rozwiniety w medycznym ninjutsu — gdyż on nie musiał wykonywać pieczęci do użycia go, Madara popełnił dwa błędy. Jednym było stwierdzenie, że jest słabą kobietą, a drugim to, że nie odziedziczyła nic po przodku. Po tym, stwierdza że przejęła coś więcej niż zwykłą moc, to była Wola Ognia — coś czego Madara nie powinien traktować tak lekko.