FANDOM

Drużyna Poszukująca Orochimaru została wysłana do zbadania jednej z kryjówek Orochimaru. Oryginalnie składała się z Kakashiego Hatake i członków drużyny 8, została dwukrotnie wzmocniona: pozostali członkowie drużyny 7 zostali przysłani do pomocy z drużyną Guren, a następnie kilka różnych osób z Konohy przybyło pomóc w zapieczętowaniu Trójogoniastego.

Podział

Ze względu na ilość członków i ilość zadań do wykonania, drużyna podzieliła się na trzy mniejsze zespoły, każdy z własnym celem. Oddziały Katsuyu pomagały zespołom komunikować się i uzupełnić swoją czakrę.

Drużyna Pierwsza

"Walcząca Drużyna" prowadzona przez Kakashiego, składała się z Shino, Saia i Naruto. Ich zadaniem była walka z Guren i odzyskanie Yūkimaru.

Drużyna Druga

Ta drużyna była prowadzona przez Yamato, składała się z Tenten, Rocka Lee, Kiby i Akamaru. Ich zadaniem była walka z pozostałymi członkami drużyny Guren by zapewnić sukces drużyny pieczętującej.

Drużyna Trzecia

"Drużyna Pieczętująca" prowadzona przez Shizune, składa się z Hinaty, Ino i Sakury. Ich zadaniem było wykorzystanie Czworokątnej Bariery Pieczętującej na Trójogoniastym, która wymaga precyzyjnej kontroli czakry.

Źródła

  1. Naruto: Jūnen Hyakunin, strona 47