FANDOM

Drużyna siódma (第七班, Dainanahan) jest 361. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Hiruzen informuje Kakashiego, że zostanie przypisany do innej drużyny geninów. Mimo że z początku, Hatake nie jest pewny co do tego, to jego zainteresowanie wzbudza fakt, że jednym z członków jego drużyny miał być syn Minato. Obaj dokonali nieoficjalnych wizyt w domach członków drużyny. Podczas wizyty u Sakury, spotykają jej rodziców, Kizashiego oraz Mebuki, którzy natychmiast zaprosili ich do domu. Trzeci Hokage wyjaśnia potem zasadę formowania zespołów. Kakashi ostatecznie zgadza się poprowadzić nowy zespół. W akademii, członkowie drużyny ósmej oraz dziesiątej zostali przypisani odpowiednio do Asumy Sarutobiego i Kurenai Yūhi. Tymczasem drużyna siódma została sama w sali. Yamato zauważa, że Kakashi wraz z upływem czasu powoli zaczyna się zmieniać. Wkrótce Kakashi przybywa do sali, po czym zauważa przygotowaną na niego pułapkę z użyciem gąbki. Jednak pozwala by ta uderzyła go w głowę z nadzieją, że kawał był owocem współpracy całej drużyny. Po chwili dochodzi do wniosku, że jego nowa drużyna nie potrafi współpracować. Następnie Kakashi zamierza ponownie przetestować drużynę siódmą. Celem zespołu było zabranie mu dzwoneczków. Po ciężkich zmaganiach ze swym sensei, Sakura oraz Sasuke zdobyli dzwoneczki. Karą dla Naruto było przywiązanie go głodnego do pnia, tymczasem reszta drużyny mogła się delektować jedzeniem. Uchiha postanowił podzielić się z nim jedzeniem, po czym zauważył, że głodny nie będzie w stanie pomóc im podczas następnej misji. Kakashi widząc to poinformował ich o przejściu sprawdzianu, którego celem było sprawdzenie ich pracy zespołowej. Naruto, Sasuke oraz Sakura stali się oficjalnie Drużyną 7.