FANDOM

Drużyno Siódma, zbiórka! (第七班、集結!!, Dainanahan, Shūketsu!!) jest 373. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Drużyna 7 powraca w pełnym składzie. Hashirama ostrzega siły sojuszu przed kolejnymi atakami Dziesięcioogoniastego, po czym tworzy pięć klonów, cztery z nich miały otwierać barierę w razie potrzeby, by Zjednoczone Siły Shinobi mogły atakować bestię. Piąty klon miał natomiast konfrontować się z Madarą, jednak ten z oburzeniem stwierdza, że walka z klonem nie jest tak zabawna i domaga się prawdziwego Hashiramy. Gdy sojusz przechodzi przez barierę by zaatakować Jūbiego, ten dzieli swoje ciało tworząc ogromną armię potworów, by chronić swoje główne ciało. Sakura wspomina w tym czasie poprzednie zadania i postanawia nie zostawać już nigdy więcej w tyle, zauważa, że dzięki treningowi z Tsunade stała się równie silna co jej towarzysze z drużyny. Zjednoczone Siły Shinobi starają się skutecznie przeciwstawiać atakom armii Dziesięcioogoniastego, jednak jest ich zbyt dużo, co więcej, Hashirama zauważa, że bestia stale tworzy coraz większe i silniejsze potwory. Sai, który określa się równie silnym i zdolnym co reszta, decyduje się zaatakować głowę bestii, jednak atak się nie powiódł i Naruto musiał go ratować. Sai wyjawia swoje spostrzeżenia, po czym Drużyna 7 przywołuje: Gamakichiego, Aodę oraz Katsuyu.