FANDOM

Dziewięć imion (九つの名前, Kokonotsu no Namae) jest 572. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Gdy Kula Ogoniastej Bestii Naruto i Kuramy koliduje z tą od wrogich ogoniastych besti, obydwie lecą w górę i eksplodują. Wykorzystując okazję, by schwytać bestie za gardła, Naruto posyła klony w początkowym Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego, by wyciągnąć odbiorniki czakry. Gdy to robią, oryginał wchodzi w świadomość ogoniastych bestii, gdzie wszystkie na niego czekały wraz z ich poszczególnymi jinchūriki i zostaje powitany przez Yugito, która była zadowolona, że dotarł tutaj. Naruto i Yagura - gdzie ten wcześniejszy wzruszył się, myśląc że Mizukage był dzieckiem, który wygląda młodziej od niego - mają krótką konwersację, po tym jak Kurama przypomina mu, że jedyną osobą jaką pocałował jest Sasuke. Po dowiedzeniu się o losie Son Gokū i Rōshiego od , zostaje wezwany przed ogoniastymi bestiami i każą wyciągnąć jego dłoń. Po tym jak Utakata i Han dziękują Naruto, jeden po kolei, ogoniaste bestie podobnie przedstawiają siebie Naruto, a wtedy „przybijają żółwika” z nim. Tutaj, Kurama przypomina ostatnie słowa Mędrca Sześciu Ścieżek i wtedy - gdy pręty zostają usunięte - pyta ogoniaste bestie czy one również wierzą, że Son zrobił to, gdyż Naruto jest tym, o którym Mędrzec mówił dawno temu. Wszyscy potwierdzają to, gdy zszokowany Tobi ponownie pieczętuje je w Demoniczną Statuę Zewnętrznej Ścieżki. Choć stwierdza, że nic to nie zmieniło, gdyż jest w złej kondycji po zakończeniu Trybu Ogoniastej Bestii, Naruto sprzeciwia się wygłoszeniu Tobiego, mówiąc że własnie nauczył się na raz dziewięciu trudnych imion.