Sasuke Uchiha używa tej techniki, by dodać Transformację Kształtu do nieugaszonych czarnych płomieni Amaterasu, zamieniając płomienie w kolczastą barierę, która nie tylko osłania go, ale także spala i przebija każdego przeciwnika, który dotknie płomieni. Podczas gdy Amaterasu jest rzucane z lewego oka Sasuke, ta technika jest rzucana z prawego.[1]

Warianty

Kształt płomieni Amaterasu Sasuke zależy od użycia do obrony lub ataku.

  • Sasuke może stworzyć kolczastą barierę, która nie tylko go broni ale także przebija i spala każdego przeciwnika, który jej dotknie.
  • Po uzyskaniu Wiecznego Mangekyō Sharingana, Sasuke wykazał stosowanie czarnych płomieni w postaci miecza lub strzał z kuli czarnych płomieni trzymanej przez jego Susanoo, których używał do przebicia Białego Zetsu, przecięcia z łatwością Kumosōkai użytego przez Kabuto i uszkodzenia Dziesięcioogoniastego w połączeniu z techniką Naruto.
  • Pokazano także, że Sasuke może używać płomieni jako elastycznego miecza we własnej ręce bez oznak oparzenia oraz może wystrzelić płomienie w kształcie pocisków z miecza do ataku na dystans.

Wpływy

Podobnie do innych umiejętności Mangekyō Sharingana, nazwa Kagutsuchi pochodzi z Japońskich mitów i legend. Kagutsuchi jest Bogiem Ognia w Shinto i jednym, który sprowadził śmierć na świat przez spalenie swojej matki Izanami, gdy rodziła go. To spowodowało, że ojciec Izanagi, zabił go z mieczem Totsuka.

Źródła

  1. Naruto rozdział 464, strona 7
... więcej o „Enton: Kagutsuchi
464 (Rozdział) +
Uwolnienie Płomieni: Dodane Narzędzie Pana Ziemi +
炎遁・加具土命 +
Ofensywna +  oraz Defensywna +
Styl Piekła : Kontrola Płomienia +
Enton: Kagutsuchi +
Anime +, Manga +, Powieść +, Gra +, Film +  oraz Film kanoniczny +
Krótki +  oraz Średni +