FANDOM

Góra Myōboku (妙木山, Myōbokuzan; dosł. „Tajemnicza/Znakomita Góra Drzew”), znana również jako "Góra Konfuzji" (迷いの山, Mayoi no Yama) oraz "Kraj Ropuch" (蝦蟇の国, Gama no Kuni) jest jednym z trzech, niezbadanych regionów oraz jednym z legendarnych miejsc, które znają ścieżkę mędrca; pozostałymi dwoma są: Jaskinia Ryūchi i Las Shikkotsu. Jest to kraj ropuch oraz miejsce zamieszkania przez wszystkie ropuchy, które NarutoMinato i Jiraiya kiedykolwiek przywołali. Jest to dom zarówno dla gigantycznych, jak i małych ropuch. Góra Myōboku jest bogatym i pięknym krajem, w którym największym autorytetem wydaje się być Wielki Ropuszy Mędrzec. Shima i Fukasaku, którzy oboje są starszyzną oraz mędrcami, wydają się posiadać nawet większy autorytet niż sam Gamabunta.

Podsumowanie

Aby człowiek mógł dostać się na Górę Myōboku, musi podróżować przez miesiąc sekretnymi ścieżkami z Konohagakure lub, jeśli ma kontrakt, może pozwolić ropuchom użyć techniki odwrotnego przyzwania. Według Fukasaku, Góra Myōboku jest niemożliwa do znalezienia na piechotę przez tych, którzy nie znają sekretnej drogi. W anime, Jiraiya został przetransportowany na Górę Myōboku będąc młodym używając przyzwania, pomimo nieposiadania kontraktu.

Mieszkańcy

Znani przywołujący