FANDOM

Gennō (ゲンノウ, Gennō) znany jako Mistrz Pułapek (トラップマスター, Torappu Masutā) był shinobi Wioski Kagerō.

Przeszłość

Gennou

Gennō w wcześniejszych latach.

Kiedy jego wioska została zniszczona, Gennō jako jedyny ocalał. Kilkadziesiąt lat później, ze swoim zniszczonym życiem, Gennō postanowił wykonać swą ostatnią misję dla wioski. Zaczął od infiltracji Konohy pod przebraniem cieśli. Po pomyślnym dostaniu się w obręb wioski, ukradł plany struktury fortu wokoło Konohagakure, aby udoskonalić swe pułapki o pozyskaną wiedzę. Po opuszczeniu wioski, która ​​była zajęta zagrożeniem, jakie wywoływała zbliżająca się inwazja sąsiedniego kraju, 11 Konohy otrzymała zadanie powstrzymanie Gennō.

Umiejętności

Pomimo podeszłego wieku Gennō nadal był ogromnym i słynnym ninja. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest inteligencja, która była dość duża, aby przechytrzyć całą eskadrę ANBU. Podobnie jak Shikamaru, Gennō był biegły w postrzeganiu wszystkiego wokół siebie i formułowania dobrze przemyślanych planów kilka kroków przed przeciwnikiem. Pomagało mu to także dostrzegać chybione posunięcia, szybko zmieniając plany zależnie od sytuacji. Jego intelekt najlepiej służy mu w działaniach jako ekspert od pułapek, które przyniosły mu przydomek "Mistrz Pułapek".

Wygląda na to, że styl Gennō obracał się wokół pułapek, infiltracji terytorium wroga i ukradkowego podrzucania materiałów wybuchowych. Mężczyzna wykazał się także wielkimi zdolnościami aktorskimi. Według Shikamaru, talent Gennō do infiltracji, czy ukrywania się w cieniu lub w środowisku i ukrywania swojego prawdziwego celu, zasłużył na status legendy.

Gennō okazał się bardzo przebiegły również w bitwie, gdzie wykorzystywał kilka kombinacji z wykorzystaniem wysokiego poziomu taijutsu, ninjutsu i genjutsu, a także ninjutsu czasoprzestrzennym. Regularnie korzystał ze swej wiedzy na temat pułapek, w tym poprzez otoczenie się gazami trującymi, aby przeciwnicy obawiali się do niego podejść. W zakresie taijutsu był w stanie przytrzymać Lee i prawdopodobnie przegrał tylko ze względu na swój zły stan zdrowia.

Część I

Mistrz Pułapek

Chociaż Gennō było tylko na początku zainteresowany zniszczeniem wioski, gdy po przybyciu zobaczył Naruto Uzumakiego i determinację młodego pokolenia, jaką udało im się dostrzec, bezpiecznie usunął swe bomby. Potem zdecydował się na wykorzystanie umiejętności w zakładaniu pułapek, aby dać im ciekawe polowanie. Zaskoczył młodych ninja, jak umiejętnie sfałszował swoją śmierć i skutecznie powiązał wszystkie wybuchowe notki w całej wioski, tak aby doprowadziły do reakcji łańcuchowej. Po tym jak Sakura Haruno, Hinata Hyūga i Ino Yamanaka odkryły, że Gennō żyje, starzec postanowił wrócić do ostatniego etapu swej misji. Następnie wypuszcza ptaki z planami całej wioski. Podczas gdy każdy starał się je wyłapać, Gennō umieszcza więcej eksplodujących notek na twarzy Monumentu Hokage.

W końcu, Naruto spotyka Gennō na Górze Hokage, gdzie ten ujawnia wszystkie swe plany, w tym także te dotyczące wysadzenia góry, aby pogrzebać Konohagakure. Udało mu się uciec przed wspólnymi atakami Kiby i Akamaru i użył sztuczki, aby uciec przed atakami owadów Shino Aburame. Po użyciu genjutsu, Gennō wzywa gigantycznego ptaka. Kiedy Ino weszła do jego głowy, poczuła ból tak ekstremalny, że natychmiast opuściła ją.

Rock Lee ruszył ku Gennō, aby go pokonać, ale temu udało mu się pokonać taijutsu Lee. Gennō wreszcie prezentuje ostatnią część swego planu, gdy kładzie eksplodującą notkę na twarzy kamiennego Trzeciego Hokage jako wyzwalacz wybuchu. Po tym jak Naruto i Chōjiemu udało się pokonać ptaka, Gennō nie mógł więcej poruszyć się i umarł z powodu starych urazów, których nigdy nie uzdrowił. Zanim poszedł do lepszego świata, powiedział, że nie chciał się zemścić, ale dobrze się bawić. Gdy Shikamaru wyjaśnił Hokage, co się stało, powiedział, że Gennō zamierzał wysadzić wioskę, gdy po raz pierwszy się pojawił. Jednak gdy Gennō spotkał Naruto, wyłączył wszystkie bomby i postanowił nie wysadzać wioski. Zamiast tego, odwrócił to w plan poszukiwania skarbów, jak to czynił ze swoim synem, ponieważ Naruto mu go przypomniał.