FANDOM

Gigantyczny Małż (, Ōhamaguri) to stworzenie przywoływane przez Drugiego Mizukage.

Osobowość

Wygląd

Niezależnie od jej ogromnych rozmiarów, przypomina zwykłą małże. Kilka znanych ciemnych linii otacza zarówno górną jak i dolną części jego skorupy, zaś symbol Kirigakure wpisany jest na jego szczycie.

Umiejętności

Stworzenie jest w stanie wyprodukować zwodniczy miraż, który całkowicie oddaje obserwatorów w stan, w którym nie mogą dokładnie zlokalizować położenia Małży lub jego Właściciela. Najpierw następuje otwarcie jego skorupy i wypuszczenie mgły z jego syfonów przez cały czas trwania tej techniki.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Ohamaguri mist

Małż wydziela mgłę.

W czwartej światowej wojnie shinobi, po wskrzeszeniu Drugiego Mizukage przez Kabuto Yakushi, aby walczył o Akatsuki, jest wysłany do walki z ninja z czwartej dywizji, gdzie natychmiast przywołuje Olbrzymiego Małża. Gdy małża otworzyła swoją skorupę, ogarnęła cały obszar w mgle, która powoduje, że wszystkie ataki shinobi stają się nieskuteczne, gdyż nie są w stanie zlokalizować aktualnej pozycji stworzenia lub Mizukage. Mimo, że Drugi Mizukage powiedział im, że muszą zniszczyć małża, który jest schowany tuż za nim jednak oni w dalszym ciągu nie potrafili tego dokonać.

Chokajugan2

Małż zostaje zniszczony przez Ōnokiego.

Gaara zdołał wykryć pozycję małża za pomocą techniki Obrazu Ukrytego Piaskowego Kota. Ōnoki od razu postanowił to wykorzystać i spróbował zaatakować zwierze Uwolnieniem Pyłu co jednak nie przyniosło oczekiwanego efektu przez słabnące z każdą chwilą rezerwy czakry Tsuchikage. Starzec nie dawał jednak za wygraną. Przygotował kolejny atak w postaci Techniki Skalnej Pięści , która niestety również nie poskutkowała. Dopiero użycie Techniki Super Zwiększania Masy Skały okazało się skuteczne i pozwoliło zniszczyć olbrzymiego małża a tym samym anulować jego technikę zwodzących miraży.

Ciekawostki