FANDOM

Gosunkugi (五寸 钉, Gosunkugi) jest złodziejem, który działał w Kraju Kamieni i poza nim.

Przeszłość

Gosunkugi zabije każdego, który stanie mu na drodze, jeśli chciał coś ukraść. Pewnego razu, zamordował trzyosobową rodziną i obarcza winą drugiego człowieka, z którym krótko walczył tuż przed zniknięciem. Tym człowiekiem był miejscowy kowal Tokichi (który zmienił imię na Sazanami), który uciekł przed zemstą mieszkańców i stał się łowcą nagród, aby dopaść Gosunkugi.

Osobowość

Zabiłby każdego, kto stanąłby mu na drodze tego, co chciał ukraść.

Umiejętności

Gosunkugi specjalizuje się w ninjutsu, który manipuluje gwoździami. Może wydobywać z ust strumień setek małych gwoździ lub po tym, jak gwoździe wkopią się w ziemię, może przyszpilić cel do ziemi lub sprawić, że wystrzelą z ziemi w kierunku przeciwnika. Nosił też miecz wskazujący na umiejętności w kenjutsu.

Część I

Misja Pojmania Gosunkugiego

Tsunade wysyła Naruto Uzumakiego, Kibę Inuzukę, Akamaru i Hinata Hyūgę, aby dopaść Gosunkugi, który zdobył cenną rzecz daimyō Kraju Herbaty. Po wejściu Naruto i reszty, Sazanami dogonił Gosunkugiego i jego zwolenników. Gosunkugi rani Sazanamiego za pomocą specjalnego jutsu, z użyciem gwoździ i pomyślał, że Technika Wielu Cienistych Klonów, przybyły jako posiłki dla Sazanamiego, po czym uciekł.

Po rekonwalescencji Sazanamiego, Naruto i pozostali ruszają na Gosunkugiego i jego zwolenników, gdy obrali sobie za cel uroczysty dzwonek. Kiedy jego poplecznicy zostają pokonani, Gosunkugi przejął dzwonek i walczył z ninja i Sazanim. Pomimo, że pokonali go Naruto i Sazanami, Gosunkugi została pojmany przez łowcę nagród Gatsu.

Chwilę później, Gatsu i starszyzna wioski poinformowali, że Gosunkugi przyznał się do morderstwa trzyosobowej rodziny.