FANDOM

Hashirama i Madara (柱間とマダラ, Hashirama to Madara) jest 367. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Hashirama kontynuuje opowiadanie swojej historii o przyjaźni z Madarą. W młodości spotkali się przy rzece, gdzie sfrustrowany Madara usiłował dorzucić swym kamieniem na drugą stronę. Ku zaskoczeniu Uchihy, Hashiramie z łatwością udało się tego osiągnąć. Senju przeprosił Madarę, który poczuł się upokorzony. Pomimo że nie poznali swych nazwisk, rozpoczęła się ich unikalna przyjaźń. Po powrocie odbył się pogrzeb poległych shinobi, w tym Kawaramy. Hashirama upomina ojca. Nie podoba mu się to, że dzieci jeszcze w młodości giną w walce. Butsuma słysząc to, uderza swojego najstarszego syna. Następnie młody Hashirama rozmawia z Tobiramą oraz Itamą o trwających walkach między Senju a Uchiha. Dodaje również, że na froncie giną dzieci. Podczas kolejnej potyczki z klanem Uchiha, ginie również Itama. Hashirama spóźnił się i był świadkiem śmierci swego brata. Dochodzi do kolejnego spotkania z Madarą, który zauważa smutek Hashiramy. Obaj czuli to samo po stracie braci. Pomimo ich depresji, kontynuują swoje szkolenie, a ich przyjaźń kwitnie. Po rywalizacji w wejściu na górę, Hashirama zdradza Madarze swoje marzenie o stworzeniu wioski, w której dzieci nie będą musiały brać udziału w wojnach. Następnie pojawia się Tobirama, który informuje Hashiramę o tym, że ich ojciec ma coś bardzo ważnego do powiedzenia. Butsuma opowiada Hashiramie o chłopcu, z którym spotykał się nad rzeką. Okazuje się, że Hashirama był śledzony przez swojego młodszego brata z polecenia ojca. Ojciec ostrzega ich, że Madara pochodzi z klanu Uchiha oraz zabił wielu doświadczonych shinobi klanu Senju. Ojciec zmusił Hashiramę do szpiegowania Madary. Oprócz tego, dodał również, że jeśli ten będzie coś podejrzewał jego celem będzie zabicie go.

Ciekawostki

  • W mandze Hashirama zostaje uderzony przez Butsumę lewą ręką a w anime prawą.