FANDOM

Inojin Yamanaka (山中いのじん, Yamanaka Inojin) jest geninem oraz członkiem klanu Yamanaka z Konohagakure. Wraz ze swoimi kolegami z drużyny Chōchō Akimichi i Shikadaiem Narą, tworzy siedemnaste pokolenie formacji Ino–Shika–Chō.

Przeszłość

Inojin jest jedynym dzieckiem Ino Yamanaki i Saia. Jako iż jego rodzice pozostawali w przyjaźni ze swoimi przyjaciółmi z dzieciństwa, Inojin poznał również dzieci ich przyjaciół. W dniu zaprzysiężenia Siódmego Hokage, obserwował ceremonię wraz z rodzicami i Shikadaiem.

Osobowość

Inojin wydaje się być raczej posłuszny i najbardziej rozsądny z nowej generacji Ino-Shika-Chō, gdyż w przeciwieństwie do kolegów z drużyny, udał się na trening technik Ino-Shika-Chō. Gdy Chōchō Akimichi odmawia by zamiast tego iść z Anko Mitarashi do sklepu z dango, nazywa ją grubaską, co oznacza, że odziedziczył trochę niewrażliwość od swojego ojca. Inojin również wydaje się bardzo szanować matkę.

Wygląd

Ma zielone oczy i blond włosy spięte w mały kucyk po prawej stronie głowy oraz jasną karnację jak jego ojciec Sai. Nosi strój, który przypomina ten noszony przez członków Korzenia. Nosi także kolczyki.

Nowa Era

Inojin starał się przekonać kolegów z drużyny, aby przyszli na trening. Przez niepowodzenie, bał się konfrontacji z matką.

Ciekawostki

  • Według powieści Boruto: Naruto the Movie, postać Inoijina w grze to biały mag.
  • Według jego profilu postaci z Boruto:
    • Jego hobby to malowanie/rysowanie i granie w gry.
    • Jego ulubionym jedzeniem jest ser i takoyaki (ośmiornica w cieście z dodatkami).
    • Jego znienawidzoną potrawą jest tłuste mięso.
    • Jego cechy są następujące: 100 w inteligencji, 120 w negocjacji, 126 w sprawności, 80 w sile, 160 w postrzeganiu i 140 w czakrze.
    • Posiada trzy gwiazdki w szpiegowaniu i sztuce rozmowy, natomiast 2 w medycznym ninjutsu.