Jigen (ジゲン, Jigen) był początkującym mnichem, który został naczyniem Isshikiego Ōtsutsuki i ostatecznie jego ciało zostało całkowicie przejęte przez niego.

Osobowość

Jigen został ukazany jako formalny i uprzejmy, zwracając się do członków swojej organizacji w uprzejmy sposób przed rozpoczęciem spotkania. Wydaje się także dowodzić grupą z szacunkiem. Jest bardzo złożony i systematyczny w swoich zamiarach. Nawet zajmując się komplikacjami, został ukazany jako nieustannie bezstronny.

Wygląd

Jigen posiada szeroki nos i duże, czarne źrenice. Posiada znak w kształcie diamentu na swojej brodzie. Pod swoim lewym okiem, posiada wytatuowanym rzymską cyfrę "Ⅳ". Nosi czarny płaszcz kapturem oraz jasne spodnie sięgające do łydek i sandały.

Umiejętności

Niewiele wiadomo na temat umiejętności Jigena, ale według Kawakiego jego moc jest porównywalna do mocy Naruto Uzumakiego, który jest uważany za najsilniejszego ninja w historii. Jigen najwyraźniej przoduje w genjutsu, ponieważ był w stanie używać go jako środka do komunikowania się z wieloma osobami naraz na dużą odległość. Jigen jest również zdolny do manifestowania przedmiotów, które uzna za stosowne, ponieważ był w stanie wyprodukować nienaruszone kopie zniszczonych przedmiotów i reakcji chemicznych, takich jak stół, jedzenie i napoje, a nawet zapalone świece.

Nowa Era

Wątek Ao

Po tym naczynie zostało utracone, Jigen zorganizował spotkanie z innymi członkami Kary, aby przedyskutować nie cierpiącą zwłoki sprawę. Po rozproszeniu genjutsu, Jigen ogłosił, że ich organizacja musi odzyskać naczynie za wszelką cenę.

... więcej o „Jigen
Kenjirō Tsuda +
Jigen +
Mężczyzna +
Nie żyje +
Anime +  oraz Manga +