FANDOM

Jinchūriki Dziesięcioogoniastego (十尾の人柱力, Jūbi no Jinchūriki) jest 378. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Sojusz Shinobi rozmyśla, co się stało na polu bitwy, ponieważ Dziesięcioogoniasty nagle zniknął. Sakura pyta Hinatę, czy może wyjaśnić, co było powodem zniknięcia bestii. Hinata opowiada jej o tym, jak Dziesięcioogoniasty został wchłonięty przez wroga. Naruto wyjaśnia Minato i Sasuke, że Obito stał się jinchūriki Jūbiego, zauważa również, że chciał to zrobić od początku, pieczęci przez niego użyte były inne niż te, których użył Nagato, by ożywić ludzi, których zabił. Oprócz tego, Naruto wyczuwał czakrę ogoniastych bestii w Obito. Hashirama i Tobirama szybko zdali sobie sprawę z zagrożenia jakie niesie za sobą walka z Obito, który z łatwością radził sobie z atakami kierowanymi w jego stronę oraz barierą stworzoną przez Kage. Obito był tak opętany przez bestię, że nie był nawet w stanie rozpoznać swojego imienia. Poprzedni Hokage chcieli wykorzystać swoje nieśmiertelne ciała do ataku przeciwko Obito. Madara z kolei zdecydował, że nie będzie dłużej czekał, zaszedł drogę Hashiramie i kazał mu walczyć. Minato w tym czasie chciał wykorzystać to, że Obito nie ma nad sobą kontroli, jednak w końcu ją odzyskał, po czym przyjął następną formę. Następnie zdecydował się rozprawić z wszystkimi przeciwnikami naraz.

Ciekawostki

  • Gdy Obito próbował odzyskać nad sobą kontrolę, a jego pamięć o Rin miała zostać "oderwana", jego włosy znów mają czarny kolor.