Kabuto Yakushi (薬師カブト, Yakushi Kabuto) jest 584. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Kabuto jest zaskoczony pojawieniem się Orochimaru. Orochimaru mówi, że oglądał Kabuto i Nonō przez długi czas, i zaprasza go do pójścia z nim, obiecując że pokaże powody, dla których Nonō zaatakowała i nie poznała go. Orochimaru zabiera Kabuto do swojej kryjówki wyekwipowanej medycznie, mówiąc Kabuto, że jest pierwszą osobą, którą tu przyprowadził. Kabuto pyta Orochimaru dlaczego został tu zabrany, a Orochimaru jest zadowolony z jego dociekliwej natury. Orochimaru odkrywa, że Korzeń przeznaczył Kabuto i Nonō do zabicia siebie nawzajem, gdyż stali się zbyt wykształceni jako szpiedzy i ich wiedza czyni ich niebezpiecznymi. Orochimaru wyjaśnia, że Danzō powiedział Nonō powód, dla którego Kabuto dołączył do Korzenia i błagała go, by go uwolnił. Danzō zgodził się, pod warunkiem, że zabije jednego człowieka, którym okazuje się być Kabuto, choć nie powiedzieli jej tego. Orochimaru pokazuje Kabuto zdjęcia, które były pokazywane Nonō przez lata, jako dowód, że Kabuto dorasta. W pewnym momencie, zdjęcia były podmienione, pokazując kogoś innego niż Kabuto, sprawiając, że Nonō uwierzyła, iż Kabuto jest kimś innym, żyjąc w cywilu i będąc wysyłana na misje do różnych krajów, nie mogliby się nigdy spotkać. Kabuto rozgryza to, że Orochimaru został wysłany, by zabić tego, który przeżył. Orochimaru mówi mu, że ma rację i Kabuto atakuje go zaciekle, cały czas pytając kim jest teraz, gdyż jedyna osoba która go znała odeszła. Orochimaru wymiotuje siebie i mówi Kabuto, że nie jest tym kim myśli i jest taki jak on. Wyjaśnia Kabuto jego badania, które prowadzi, ciągle zmieniając siebie, dodając wiedzę i umiejętności, i wartościuje zdolności Kabuto, które są powodem, dla których zabrał go do tej kryjówki. Dodaje, że zamierza stworzyć Otogakure, wioskę bez państwa i ukształtuje nową przeszłość Kabuto. Kabuto staje się szpiegiem Orochimaru, udając szpiegowanie dla Sasoriego w celu dowiedzenia się na temat Akatsuki i pomagał Orochimaru w jego eksperymentach przez lata. Po porażce Orochimaru z rąk Sasuke, Kabuto wstrzykuje sobie krew z pozostałościami prawdziwej formy Orochimaru, szukając prawdziwego siebie.

... więcej o „Kabuto Yakushi (rozdział)
薬師カブト +
Brakujący obraz +
Kabuto Yakushi +
薬師カブト +, Yakushi Kabuto +  oraz Kabuto Yakushi +
Yakushi Kabuto +