FANDOM

Kakashi Hatake!! (はたけカカシ!!, Hatake Kakashi!!) jest 4. rozdziałem mangi Naruto.

Streszczenie

Nowo utworzona Drużyna 7 otrzymuje instruktora, jōnina Kakashiego Hatake. Aby się lepiej poznać, dzielą się pewnymi informacjami o sobie; Naruto chce zostać Hokage; Sasuke chce zabić pewną osobę; Sakura pokrywa się rumieńcem przed ujawnieniem, że lubi Sasuke, lecz otwarcie oświadcza, że nienawidzi Naruto; Kakashi, mimo że był to jego pomysł, odmawia udzielenia jakichkolwiek o sobie, zamiast sugerowania, że są one beznadziejne.

Zanim oficjalnie zostaną geninami, a zatem ninja, Drużyna 7 musi wziąć udział w sprawdzianie przetrwania. Kakashi doradza, by nic przedtem nie jedli i daje im czas na przygotowania do następnego dnia. Potem pokazuje się spóźniony. Członkowie Drużyny 7 otrzymują zadanie zdobycia jednego z dwóch dzwoneczków, które Kakashi trzyma przy sobie. Dwoje członków, którzy zdobędą po dzwonku, dostaną lunch i zostaną geninami, zaś trzeci będzie odesłany do Akademii o pustym brzuchu. Zdeterminowany, by zdobyć dzwonek dla siebie, Naruto atakuje Kakashiego. Ostatecznie instruktor sugeruje, że członkowie drużyny mogą mieć potencjał.