FANDOM

Technika uwięzienia (禁錮術, kinkojutsu) używana przez klan Muiego. Ci, którzy są poddani tej technice mają zaaplikowaną formułę, co zatrzymuje ich przed formowaniem czakry i używania technik. Będzie również wysysało ich czakrę w powolnym, ale stałym procesie. Mui używa tej techniki na więźniach Hōzukijō.

Jednakże ludzie z ogromnymi pokładami czakry, jak na przykład Naruto, mogą ciągle formować czakrę i używać technik do pewnego stopnia. Jednakże stosowanie technik będzie poważnie utrudnione, a pieczęć będzie powodować u takiej osoby intensywny ból, jakby ich ciało zostało podpalone; jeśli zostanie zużyte zbyt dużo czakry, formuła spowoduje podpalenie ofiary. Jeśli ci, którzy mają pieczęć na sobie odejdą zbyt daleko od jej aplikatora, wtedy pieczęć spowoduje postawienie w płomieniach ofiary, redukując ją do popiołów. Użytkownik może również podpalić pieczęć według własnej woli.

Będąc techniką ognia, nie może zadziałać w wodzie i ofiary muszą zanurzyć siebie w wodzie, by używać czakry z łatwością; każdy postawiony w płomieniach przez tą technikę może zostać ocalony jeśli zostanie na nich wylana woda. Również, ta technika hamuje normalną chakrę wewnątrz ciała użytkownika; podczas gdy wzmocniona energią naturalną zebrana z zewnątrz, pozwala osobie tego typu na ciągłe używanie czakry. U każdego, który jest wstanie z pieczęcią wykonać cienistego klona, klon nie będzie posiadał pieczęci. Pieczęć zniknie, gdy użytkownik umrze.

Ciekawostki